Söker hane till parning
Lite tidigt ute men jag undrar om det finns någon som lånar ut hanar till PARNING här i Hallandsområdet.. Kan nog åka en bit neråt mot skåne och lite uppot mot landet också…
I Agusti detta året… Hör av dej om du evetuellt är intresserad :) Eller har fler frågor… Är inte super duktig på detta men har läst vääldigt länge och har flera omkring mej som hjälper till dagligen.
Jag vet inte riktigt om vi ska behålla ungar och hur många isåfall. Mamman har inga fel och är inte aggresiv, vädigt mysig och kelig men är lite sprattlig ibland. Evetuellt då ska vi sälja ungarna och dom kommer komma till bra hem vilket jag och min familg ska se till! Det är ju det viktigaste! Så här av dej :)

Putt
vad är det för ras på mamman och ålder? kan vara bra att veta

Förslag på uppfödare i Halland området dah? :P

Tänk på att hanen ska komplettera honans dåligare sidor :) Så det kan vara bra att skriva lite mer om vad du har för krav på hanen ^^ Lycka till.

Jag har en fin lejonhuvad hane med stamtavla som nyligen blivit pappa till sin första kull som ser ut att bli jättefin.
Hör av dig om du vill veta mer. Han finns i Skaraborg/Västra Götaland.

Jag har en Kanin som heter Aco ur snäll. Du kan läsa mer om honom på vår hemsida , www.freewebs.com/wonderskaniner gå in på Johannas Kaniner :)
Hejhej!
Jag har en teddyhane som jag kan tänka mig att låna ut! han är en go kille o ger underbara ungar! hör av dig för mer info. Royel.seed@hotmail.com - vi finns i skåne! (Helsingborg)

Jag har 2 hanar som jag lånar ut. Jag kan ta med dem till södra Halland under större delen av sommaren och hösten.
(har sommarstuga där)
Hane 1:
Namn:Arlövsbackens Linus
Född: 2005-05-17
Kön: Hane
Ras: Dvärgvädur
Stamtavla: Nej
Uppfödare: Arlövsbackens kaniner (Maria och Petra)
Vickt: ca 2 kg
Färg: Japantecknad Gul/Svart
Övrigt: Världens snällaste kanin ♥ Hur gosig som hälst!! Gör alltid sitt bästa på hoppbanan (med bra resultat).
Är pappa till många fina kullar, och lämmnar jätte fina ungar med bra temprament!
Klassad:
Har precis börjat hopptävla så han har inte hoppat så mycket än. Han har tagit pinne på alla strater utom 2!! Ofta med vinst :)
Hoppar med jätte bra fart och lämmnar underba hopp avkomor.
Rak: Lätt , 1 pinne
Krok: MSV
Längd: Ej elit (hoppat 150 cm hemma)
Höjd: Ej elit (hoppat 55 cm hemma)
*Kön:* Hane
Ras: Dvärgvädur/Lejonhuvad kanin
Stamtavla: Nej
Uppfödare: Arlövsbackens kaniner (Maria och Petra)
Vikt: Runt 1,6 (har mycket kvar att växa men kommer nog bli runt ca. 1,8-2kg)
Färg: Vit
Övrigt: En jätte snäll och busig kanin! Gillar att hoppa upp på saker (ex. höga stolar mm.).
Jätte gosig! Påminner mycket om Linus så jag tror även han kan bli en super duktig hoppkanin. Som du kanske förstår är detta Arlövsbackens Linus son :)
KOMMER DEBUTERA DEN 4-5 APRIL!!

Kanske ska säga att även Mc Flurry har blivit pappa till en kull på 7 ungar.. (honan bet tyvärr ihjäl ungarna, men det var bara pga. hennes temprament mm.)

Mer fakta finns på min hemsida : www.freewebs.com/kometenshoppkaniner/
#11 Skulle vilja ha kull på han, han var så gullig!!
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

#12: Jag är helt kär i Mc flurry <3 Så fin! :)

tack :) De är helt underbara.. :)

putt upp :)

**