Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 578 ggr
kaninsnobben78
0

OT - Är in trötta på vintern?

Vi ni ha vår och sommar!?

Frida
0

Vi hade vår här i Göteborg under hela vintern. Nu när våren ska komma på riktigt har det blivit vinter istället :/

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[chriistina]
0

Vi har inte haft någon vinter här. Sista veckan har här vatt lite snö men annars har de mer kännts som höst i ett halvår.
Men jo, sommaren kan vänta lite men absolut vill jag har en riktigt vår nu :)

johanna_loveAnimals93
0

Jag tycker det har varit kul med lite snö, men det får gärna bli vår snart. :)

Quendy
0

JA! :D

Jennie104
0

Jaa!!

Detta är en ot tråd :P

MarHai
0

Ja, det skulle vara skönt för kroppen med lite värme nu.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

kattis90
0

Jag är trött på allt som har med snö o kallt att göra och vill mer än gärna ha SOMMAR!! :D

kaninsnobben78
0

Jag vill också ha vår och sommar  ska vara varmt  man kan  vara ute längre och pyslar med djuren mer så jag kan börja  ha mina hopptävlingar och kan  börja måla min  kaninbur igen .

Lippo
0

Ja uscha, jag vill ha vår och sommar nu! ^^

Clariiz
0

Vi har fått det skönt här i Eskilstuna :) Igår var det 22 grader i solen (vi har sol på nästan hela våran tomt <3) och ca 15grader i skuggan. Dock blåste det så det kändes lite kallare, men jag var ute i T-shirt utan att frysa :) (och jag fryser jämt!).

Idag blåser det inte, inte riktigt lika varmt men det verkar bli varmare och varmare (:. På söndag ska vi typ få vårväder :D:D

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

10# MEN GUD VAD VARMT :O Här är det 6,6 grader i skuggan

kaninsnobben78
0

jag har trötna på vinder nu så blir arg man bara ramlar  slår sig idag blåser det  och solen titta fram lite  utan för  jag bor på tjörn i höviksnäs  jag hatar snö nu men det skulle vara snö till jul

Em--ma
0

Jag vill Ha sommar och sol!! Trött på att man inte kan sitta ute och mysa med kaninerna i timmar utan man fryser ihäl…

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

kaninsnobben78
0

just de!

[Stampelina]
0

Jag längtar också till våren. Mina kaniner bor ju inne nu, men de ska få flytta ut till sommaren så jag ser verkligen fram emot att få se dem skutta runt ute på gräset!

Vi har också haft en enda lång höst här hos oss, nu först har snön kommit, nu när det skulle bli vår… Suck!

Em--ma
0

Vi hade ''typ'' Snö storm i onsdags eller tisdags ;) BLÄÄÄ

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

ciss
0

Vi har minusgrader ibland - vattnet fryser. Massor av snö & några grader varmt i solen. :(

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sashhi
0

Usch ja. Snälla, låt våren komma hit till Stockholm !

Not your mom, not your milk.

ciss
0

Jag vill ha sommar!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Jag bor i norrbotten men massor av snö - JA längtar massor till sommarn.

Frihetens
0

Sommar <3

Quendy
0

Fortfarande snö i gbg :( Jag älskar att åka och campa med ninisarna :) Vi åker iväg med husvagnen större delen av sommaren och då får ninerna såklart åka med :D

kaninsnobben78
0

mm  jag vill ha varmt nu?

sixchicks
0

Jag längtar till sommaren jätte mkt ! Gå barfota i gräset , bada , alla snygga blommor :P , köpa mjukglass , sommarlov! o.s.v :D

flisan93
0

Ja det vill jag;) Det har varit en usel vinter….inte mycket snö:( nu när jag vill att det ska bli vår så kommer såklart det drivor med snö!! Just typiskt:(

[Eichan]
0

I japan e det varmt och jag äter jordgubbar varje dag ;)

emmsaaan
0

Vi har inte haft vinter. Mest slask och regn så det skulle inte sitta helt fel med lite snö. Men mest av allt så vill man ju ha sommar - varmt och skönt :)

emms
0

ja! jag hatar vintern just nu. det är snö här och mitt på dagen var det 2 (!!!) grader varmt i solen, och det var mycket kallare för någon dag sen… usch jag längtar jättemkt!

Emma

WingsofDestiny
0

här uppe i norr finns inget som heter vår. Vi har vinter, sommar och höst. Det är fullt med snö här och mer kommer ösa ner. Om två månader är det Juni och inte tusan kommer den här snön vara bortsnällt tills dess :/

[Niike]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ha sommar <3 Längtar något fruktansvärt! Och jag älskaar våren, så den får gärna komma nu med, innan sommarn :) Vi har redan haft en superhärlig vår, sen blev det snö, men nu hoppas jag på en till vår :D

Ellinors
0

Jaaaaaa jag längtar till sommarn.

Tina-A
0

Ja, nu när det skulle bli vår (som det varit hela vintern) kom det plötsligt massa snö :S

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Zippa-
0

Jag vill ha sommar!

/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

denisesalomonsson
0

SOMMAR TACK!

Kristall
0

Jaa.. VÅR tack! :D
Kom en massa snö för ett par dagar sedan >.< och nu är det vått, lerigt och äckligt ute så man orkar knappt gå ut till kaninerna.. :/

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

sputtnick_plexus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sommaren, kom till mig nu tack!

Majsbecka
0

Är trött på vintern.. grymt trött.

får jag fråga varför tråden ligger under "Kaninungar och avel"? :)

Naaathaaa
0

Kanske. Kanske inte, vet inte ärligt talat.