Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 482 ggr
Bejb__
0

Tre kaninungar till salu !

Jag har fått 4 små kanin ungar, dom är 5 veckor snart. Tre stycken ska säljas och en ska stanna.

Dom säljs för 200 kr, (om du vill tinga en nu kostar det 50 kr extra) Dom är lejonhuvade men inte renrasiga utan har lite dvv i sig. Alla har uppåt stående öron.

Dom finns i Jämtland i Backe kan eventuelt transporteras.

För med info skriv till mig PM.

Bejb__
0
Bejb__
0
Bejb__
0

Bilder kommer

Bejb__
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Färg:Vit

Kön: hona

Bejb__
0

Färg:Svart

Kän:Hona

Bejb__
0

Färg:Svart otter

Kön:Hane

SotisG
0

#5 #6 FÖÖR söötaa!

Myrra
0

Hej!

Måste bara fråga en grej, varför ska det vara dyrare att tinga en kanin nu, än att vänta med att köpa den tills den är gammal nog att flytta?

Du skriver ju" Dom säljs för 200, (om du vill tinga en nu kostar det 50 kr extra)

Så om man tingar en nu så kommer den kaninen att kosta 250 kr? Och dom otingade 200?

Det mest logiska vore ju att den som bestämmer sig först får ett billigare pris osv, som det funkar i affärsvärden "Boka tidigt rabatt" typ.

Ta inte det här som något påhopp eller så, jag är bara nyfiken på hur du tänker!

MVH/Myrra

Nilam
0

#8 Nej, det mest logiska är att man betalar en viss del av hela summan. Alltså att man betalar 50 kr vid tingning och resterande 150 vid hämtning av ungen. :) Tycker jag iaf, är så de flesta gör iaf.

Hanna-
0

Lycka till!

Em--ma
0

#8 det är så att om du vill tinga en kanin nu så betalar du 50 kr. För om du ångrar dig sen får du inte tillbaka pengarna för det kanske var någon annan som ville ha kanin du tingade ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Bejb__
0

#9 Precis ! (:

Tack (:

Hanna-
0

putt

Myrra
0

#11 Okej då hänger jag med hur det var tänkt,tack för svaret!Skrattande

Bejb__
0