Måste skriva av mig
Ahh, jag måste bara skriva av mig! ^^
Jag var precis ute och skulle se till skalman, så såg jag att han låg i buren och sov på sidan, har jag aldrig sett honom göra innan. så gick jag ut till honom och öppnade dörren. så kom han med sitt lilla söta huvud och ville bli kliad! ahh, gud vad det känns bra när han gör det. Att han vill bli kliad av mig! jag känner att jag lyckats uppfostra och göra honom tam! så tänker jag såhär när jag går in, som jag för gämnan tänker när jag varit hos skalman. "Jag ska aldrig sälja honom, han ska ALLTD vara hos mig" dels för jag älskar honom så fruktansvärt mycket, men också för att jag litar inte på att någon annan skulle kunna ta så bra hand om honom som jag gör! (ego ^^) speciellt det med att klippa hans tänder, jag skulle ALDRIG låta en främling göra det, inte ens en kompis eller någon från familjen!
hahaha! var somsagt tvungen att skriva av mig!! :P hehehehe
ps, gammal bild på honom, när han var ca 10-12 veckor :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Det är så himla härligt när ninixarna beter sig så! Då fattar man att det verkligen är värt varenda sekund man ägnar hos dem!=D Skalman är btw en av de sötaste dvärgvädurarna jag vet, så grymt vacker!<33
Jaa verkligen så är det! :)
Tack så himmla mycket! :P det ska jag framföra! ;) hah! tycker din kanin är grymt söt den med!!! har bara sett en av dom, om du nu har fler? :P eller jag vet att du har fler, men ja :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#2 Jag har tre körvar ;-) Så jag vet omöjligt vem du syftar på :P haha! :D
aaw myys<3
Så gör mina grisar också, springer fram till luckan så man kan klia lite på huvudet ^^,<3
- Mvh Emma
härligt ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ååh, Skalman är så himla fin också! ;D