Bortskänkes till gott hem!
Hejsan!
Jag har tagit hand om en kastrerad hankanin, som skulle avlivas pga intressebrist.
Nu undrar jag om det finns någon där ute som skulle kunna tänka sig att ta hand om honom.
Bortskänkes till rätt hem!
Maila: ettan_robin@hotmail.com
Ring: 070-4067162
Välkommen att höra av dig!
Mvh Susanne
Lycka till!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Har du ingen bild ? :)
Ras, ålder och bild är nog intressant för intresserade:)
Nej, tyvärr jag har ingen bild, men det kan jag ordna tills i kväll.
Jag vet inte så mkt om honom själv. Men jag tror att han är en korsning mellan hermelin o lejonhuvad. Det är en pigg o glad kille. Han är lite drygt 1 år.
Mvh Susanne
Vart finns han ?
#5 Står på hennes sida att hon bor i Sala :)
Vilken sötnos, hoppas han får ett fint hem :)
Supersöt! Hoppas han får ett bra hem!

Lycka till!
Ja, det hoppas jag också!
Såååååå, finns det någon vänlig själ som skulle vilja ta hand om den här snälla o gulliga killen???
Mvh Susanne
Lycka till!
Lycka till :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Önskar lycka till med att hitta nytt hem:) Han är jättevacker, och att han e kastrerad borde göra han mycket mer lätt att hitta hem åt:)
Tack för alla lycka till!
Hoppas det är lika många som vill ha honom!
Mvh Susanne
putt
Oj herregud så lik han var min kaninkille :O O min är dvv/lejon-korsning, så kanske kan det vara dvv i din också ? :)
Lycka till med letandet! :)
putt och lycka till (:
Emma
Tack!
Nej Taci, jag tror att han är korsning mellan hermelin/lejonhuvad.
Mvh Susanne
#22 Är du säker på det? Han har ju så pass långa öron?
Vilken sötnos, skulle gärna vilja ha honom men mamma och pappa protesterar som vanligt.

ÅÅ vad söt! tycker också att han liknar Hugo väldigt mkt! Hoppas ni hittar ett bra hem till lillkillen! :)
Japp, han är korsning hermelin/lejonhuvad.:-)
Mmm, jag hoppas också att jag hittar ett hem åt honom snart.
NÅGON DÄR UTE?!?!?!?!
putt

åååhhh, en perfekt kanin till mig :) men får tyvärr inte en till kanin av mina föräldrar. kanske får en till sommaren, men inte nu :( :(
Vart finns han någonstanns?
jag är intresserad! är han ute eller innekanin? får man någon bur eller tillbehör med honom? :)

kastrerad?

#32 Det står längre upp att han är kastrerad "Jag har tagit hand om en kastrerad hankanin…"
putt
putt

Min kompis är ev. intresserad (:
Putt - nu va det ju två(tre?) intresserade, hur gick det för kaninen?
Hejsan!
Förlåt att jag inte svarat, men jag har haft datakrångel!
Ni som är intresserade kan maila mig till denna adress:
ettan_robin@hotmail.com
Mvh Susanne
Hejsan!
Tack alla ni som visat intresse för "Nisse", nu har jag äntligen hittat ett perfekt hem åt honom.
Han flyttade till Stockholm, till en stor hästgård, där han fick en kanindam till sällskap. Och han bor i en STOR hästbox tillsammans med sin dam.
Känns jätte skönt!!
Slutet gott, allting gott!
Mvh Susanne

Synd, min syster var väldigt intresserad. Hon tar hand om kaniner som omplacerats! Men skönt att han fick ett hem iallafall!