Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninhoppning-och-selar
Läst 730 ggr
kaninensnobben
0

kaninhoppning! på tjörn

hej!  nu börjar  hoppträningar &  träningar 

vill du vara med någon täving eller  tävilning

hör av dig?

alla är välkomna!

mkh // kaninhoppare Susanne

Pinacoladas
0

vart ligger tjörn ^^ xP

galaxens
0
galaxens
0

Jag kållade det och det ligger på en ö en bit från Götebord värkar det som..

Martina-b
0

#3Ja det gör det!:D

EllinorK
0

trevligt :) Min kompis bor där, har kaninuppfödning av hoppkaniner :)

kaninsnobben78
0

vad rolgit  alla är välkomna till hoppning!

kaninsnobben78
0

Blir medlem i min hoppklubb?

Det kostar 50 kr per år så få du hem skickat  klubb tidning

så få du vara med hopptävlingar  det kostar bara 15 kr per klas och träningar kostar 10 kr m,m

Hälsningar  // Susanne  & sofie  tjörn hoppare

har du några frågor ?   skriv

Ync
0

#7:  50kr är en väldigt liten summa per år? är tävligarna officiella? (tror det stavas så) Altså kan man ta pinnar och så?

kaninsnobben78
0

Hej !

det är  lite pengar  vi har inte kommit håg mer  så   vi har inte bestämt nogot mer   men  det är inte så   stor klubb än. Och  ja man kan få pinnar när man tävlar det är som en rikigt tävling 

man  få vara med  träffar  man få en klubb  tidning   .  det inte så många i klubben

mkh  susanne

EllinorK
0

Det är inte officiella tävlingar i SKHRF elr KAFs regi, som kankse är värt och skriva.

[chriistina]
0

#9 men det är väl inga officiella pinnar? utan de räknas bara i er klubb, eller hur?
Vill bara få det klart så inga åker dit och tror de tar pinnar som de kan använde i skaf eller skhrf sen.

kaninsnobben78
0

Hej  Christina !jo vi gör som en officella tävilng ar  samma fel och  regelglar  men vi har inga rikiga priser som  volkaler,roetter

men  vi  gör egna prisrostter själva  och har vi  Diplom me  periscs som rikigt klubb . men vi har ingen  innom hus vara i  

men vi är ute ha tävlingar  .mm

vi gör roligt med kaninerna  detta är bara roligt  men  vi arbeta  för  som kunda få mer klubb och tävilngar

/mkh Susanne

är hemsidan  www.freewebs.com/tjornskh/

Skrattande

[chriistina]
0

#12 Ja, men då är ni inte officiella som jag fråga om!
Man kan ju göra som på officiella tävlingar ändå. Men pinnarna räknas bara i er klubb!

Men hoppas ni får intresserade :)

Ync
0

Lycka till,

jag tycker att det värkar vara väldigt konstigt och oangacherat, ni gör ju inte officiella efter som pinnarna inte är riktiga pinnar.

kaninsnobben78
0

Det är bar som man hitta på som pinnar på tävligar na  man få inga rikiga pinnar  det heter bara så det hjäller  officella tävliunar me

mkh  Susanne

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

KANINTÄVLINGAR  PÅ TJÖRN

NU  BÖRJAR  TÄVLINGAR   LITE OFFICELLA  .DET KOMMER  FLER TÄVLINGAR TILL VÅREN 0CH  SOMMAR

KLASER RAK LÄTT ,KROKIGT

TIDEN HAR VI INTE BESTÄMT ÄN

PLASTER   fOTBOLLSPLAN  HÄGGVALL ,FRIDAS HAGE  RUNT I  HÖVIKSNÄS

VI  HAR FÖRSÄLJNING AV FIKA .

HÖR AV DIG 

ALLA ÄR STORT VÄLKOMNA!!!!