kaninhoppning! på tjörn
hej! nu börjar hoppträningar & träningar
vill du vara med någon täving eller tävilning
hör av dig?
alla är välkomna!
mkh // kaninhoppare Susanne

vart ligger tjörn ^^ xP

kålla www.eniro.se

Jag kållade det och det ligger på en ö en bit från Götebord värkar det som..

#3Ja det gör det!:D

trevligt :) Min kompis bor där, har kaninuppfödning av hoppkaniner :)
vad rolgit alla är välkomna till hoppning!
Blir medlem i min hoppklubb?
Det kostar 50 kr per år så få du hem skickat klubb tidning
så få du vara med hopptävlingar det kostar bara 15 kr per klas och träningar kostar 10 kr m,m
Hälsningar // Susanne & sofie tjörn hoppare
har du några frågor ? skriv
#7: 50kr är en väldigt liten summa per år? är tävligarna officiella? (tror det stavas så) Altså kan man ta pinnar och så?
Hej !
det är lite pengar vi har inte kommit håg mer så vi har inte bestämt nogot mer men det är inte så stor klubb än. Och ja man kan få pinnar när man tävlar det är som en rikigt tävling
man få vara med träffar man få en klubb tidning . det inte så många i klubben
mkh susanne

Det är inte officiella tävlingar i SKHRF elr KAFs regi, som kankse är värt och skriva.
#9 men det är väl inga officiella pinnar? utan de räknas bara i er klubb, eller hur?
Vill bara få det klart så inga åker dit och tror de tar pinnar som de kan använde i skaf eller skhrf sen.
Hej Christina !jo vi gör som en officella tävilng ar samma fel och regelglar men vi har inga rikiga priser som volkaler,roetter
men vi gör egna prisrostter själva och har vi Diplom me periscs som rikigt klubb . men vi har ingen innom hus vara i
men vi är ute ha tävlingar .mm
vi gör roligt med kaninerna detta är bara roligt men vi arbeta för som kunda få mer klubb och tävilngar
/mkh Susanne
är hemsidan www.freewebs.com/tjornskh/

#12 Ja, men då är ni inte officiella som jag fråga om!
Man kan ju göra som på officiella tävlingar ändå. Men pinnarna räknas bara i er klubb!
Men hoppas ni får intresserade :)
Lycka till,
jag tycker att det värkar vara väldigt konstigt och oangacherat, ni gör ju inte officiella efter som pinnarna inte är riktiga pinnar.
Det är bar som man hitta på som pinnar på tävligar na man få inga rikiga pinnar det heter bara så det hjäller officella tävliunar me
mkh Susanne