Tvekar om tonåren
Jag tvekar lite om det är tonåren som Frallan befinner sig i. Hon är snart 11 månader och hennes olidliga uppförande har hållt på i flera månader nu. Hon beter sig som att hon är i tonåren men hon börjar ju bli så stor. hon har varit lite envis och självupptagen sen vi köpte henne men nu hugger hon efter och knorrar rejält när man ska ta upp henne från buren och hagen. Jag blir bara så less och vet inte vad jag ska göra?! Ska jag vara snäll och visa att jag verkligen älskar henne eller ska jag vara hård och visa vem som bestämmer?
Ibland vill jag bara vara snäll för att jag inte vill att hon ska bli´mer sur på mig och jag tänker ofta på om hennes beteende inte är tonåren och att hon bara är en kanin som jävlas. Det skär i hjärtat varje gång man ska ta upp henne från buren eller hagen, jag vill ju inte att min älskling ska vara så.
När hon väl får gå omkring i mitt knä och känner sig fri är hon den mest underbaraste kaninen men när man väl ska ta upp henne och flytta runt henne blri hon som helt förbytt och så ARG!
Skulle gärna vilja att någon kan berätta lite mer om tonåren än vad artikeln berättar om. Vad ska jag göra och vad skuylle du göra om du hade en sådan kanin. Tacksam för svar<3
ingen?
putt
ingen som kan svara?:/
Rutan var bara tjurig i ca 2-3 dagar, Azka lika så. Ping Pong och Lollipop var väll i tonåren i ca 1 månad eller så..
Vet inte vad du ska göra.. :/
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Putt… Himla synd att hon är sådär… :''/

Hon kanske är lite sen? Med människor är det ju att vissa kommer i tonåren tidigare andra senare…
putt

Putt…
puttar
Pött
putt
Pytt