Köpa eller Bygga, det är frågan ;)
Vad föredrar ni ? Att köpa hinder eller att bygga ? Båda penga & kvalitetsmässigt & alla andra grejer :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag har bara köpt eftersom jag är så händig :D
Men jag har aldrig köpt direkt ifrån tex. Libra artic utan bara begangnat med bra kvalitét. Syrran som är lite mer händig har byggt ett par hinder.
Men om du köper nya hinder direkt ifrån "företag" kan det bli riktigt dyrt. Begangnat är nog smartast i sådanna fall.
Sen finns undermänniskor som kan göra själva.
Vet inte vad du tjänar mest på utav att bygga själv eller shoppa begangnat.
Kan man bygga själv så tjänar man helt klart på det!
Men ska man tävla tycker jag det e bra att ha ngt hinder som brukar vara med där så kaninen är van vid det.
Själv klarar jag inte bygga plank och broar, så har köpt en av var av dessa. Men rättuppstående har jag byggt själv.
Ibland kan man komma över begagnade väldigt billigt så då kan man ju klippa till ;)

Eftersom jag säljer hinder (tycker i alla fall själv de är ganska snygga, och de håller jätte bra) så köper jag inte så mycket.
Man om jag inte hade haft så många maskiner och så, till sådant så hade jag nog köpt..
Har inte köpt något av mina hinder, har byggt alla själv. Men vi har inte apparater till att göra svårare hinder (typ med stolparna formade som krumilurer på olika sätt) så då kanske jag köper..

Jag har köpt en del och gjort en del men iom att pappa har så mkt olika maskiner och material är det nästan roligare att göra själv. Men annars hade jag köpt. Dock inte från Libra.
Bygger eftersom man kan få fler hinder för summan av ett om man bygger själv.

Jag håller precis på att bygga klart mitt första, det har jag dock gjort på träslöjden. Men nu när jag vet hur man gör ska jag börja bygga hemma också :) Man tjänar nog mer på det, även om det inte blir lika snyggt.

Tack :P, ja det blir nog att köpa begangnade eller att bygga :P Bygga funkar för min pappa är typ smed/snickare & mina bröder går gymnasiet för att bli snickare så de kan man betala billigt xD .
Fast får se om han klarar av o hoppa först ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com