Häftigaste färg, teckning & ras
Vilken är den häftigaste färgen, teckningen & rasen (var för sig eller tillsammans) tycker du?
Jag tycker havanna,på kanske teddylöwen!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Teddydvärgvädur, havanna wienertecknad
Teddydvärgvädur, "gul" winertecknad
:) Min drömkanin!
Finns så otroligt många, speciellt på teddyvädur, då är typ alla färger fina!<3
men om jag tar en annan ras. Jag älskar viltgrå på Stora silver<333 gud så vackra dom är. Ska absolut ha en när jag bor på en gård senare i livet.
- Mvh Emma

Viltgrå belgiska jättar!
Säger bara en sak alltså, Biggles ;D
jag tycke rom rysktecknad ^^ på hermelin ^^ hehe dom ser coola ut ju =) och jag tycker om rysktecknad på alla raser som går ^^ =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Gul/svart japanmantlad tycker jär är jättesnyggt. Även blåa, viltblåa och gul/svart japantecknade holländare. :)
Trefärgat är så grymt fräckt tycker jag!
Rhinsk scheck, engelsk scheck och de tyska scheckarna har superhäftig teckning också! Och dalmatiner! Och s/g japantecknad.. listan kan bli lång!:D
Ras vet jag inte .. så många häftiga! Men jag avgudar belgiska harar (a)
Vit blåögdt är en grymt snygg färg!
Och havanna wienertecknat (självklart med blå ögon) vore urläckert!
Sen absolut häftigaste rasen är ju faktiskt belgisk jätte. ^^
Men angora tycker jag också är riktigt häftig. =)
Alla scheckteckningar är så fina tycker jag! Speciellt svag är jag för tysk jättescheck. Riktigt stora med vacker teckning!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Blå, Lejonhuvad
g/b Japantecknad, Lejonhuvad
g/s Japan, Lejonhuvad
Havanna Weiner, Lejonhuvad
:P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Färg: viltgul eller viltgrå på stora silver
Teckning: wiener.. eller scheck
Ras: BJ :)<3
#6 awiie :D<333
Alla scheckar tycker jag att är bara såå fina!
Och vit blåögda kaniner. <3 (Vill ha!) Andra favoriter är s/g japantecknad, blå & viltgul på dvv.
Men min absolut favorit är ju ändå madagaskar! :)
Raser är annars dvv, Belgisk Jätte och så angora! Även teddydvv:ar är fina, men jag har aldrig sett en i verkligheten (bara på bild alltså ^^).
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Absolut havanna/holländartecknad teddylöwen - sååå vackert!

jaa..
Jag har då många färger :P
Men jag älskar Madagaskar på riktigt fluffiga lejon!
Som dom på Pippiadolfs :D

Jag tycker holländarteckning på teddydvärgvädurar är riktigt coolt! ^^, Borgogon (ursäkta men har inte det blekaste om hur det stavas) tycker jag är en jättefin färg också :)
Samma som #15 :)
Jag tycker att riktigt fina magpies är otroligt fina om teckningen är snyggaste snyggast på ryggen…. ohhh… *dreggla* sen älskar jag zobelsiames med, inte alls att klaga på ^^,
Edit: Riktigt snyggt japantecknat svart/vit menar jag självklart, har tänkt lite mkt på engelska senaste tiden -.- självklart ska det vara halva ansiktet vara svart/vit och samma med öron bröstkorg och sen 4 perfekta delar på ryggen. Åhh… gud jag dör bara jag tänker på det! O.O
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Viltgul belgisk jätte ^-^
Isabella wienertecknad på teddykaniner, det är så vackert!

Siameser, wiener, japan, mantel och holländartecknat. Tyska Scheckar är också ursnygga! <33
Definetivft Vitrödgda Belgiska Harar!
Men blågula holländare säger jag inte nej till heller :)
Dvv
Viltblå, vit rödögd, chinchilla & svart white tecknat, självklart ment. också i de färgerna. <3
Not your mom, not your milk.