Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 285 ggr
Clariiz
0

Rutan blir tonråing (:

Denna vecka har Rutan börjat visa sig lite surare en vanligt. (eller ja, hon har aldrig varit sur tidigare :P) Dock är det inte så farligt, utan hon är fortfarande mysig och kelig lite surig när man kommer in med händerna och knorrar lite elakt när man närmar sig men såfort jag börjar klappa henne blir hon mysig igen.

Så nu är hon väll i tonåren in lille plutt. Hon var ju nyss bebis.. Ujujuj. Liten blir stor (:. Jag är lättad över att hon ändå är så pass lugn (ännu iaf.) Ping Pong och Lollipop var hemska även Azka var väll inte världens roligaste. (dock var ju Azka i tonåren när hon kom hem till mig, och att flytta när de är i "sura perioden" är väll ingen hit)

Ville bara skriva av mig lite (:

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

Aw, lilla flickan börjar bli stor ! =) Tråkigt att hon är i tonåren dock ;S

Clariiz
0

Jag tycker det 'r helt okej (: Då är det skönt att hon inte är det senare liksom =). Jag vill ju inte avla på en kanin som inte hunnit in i tonåren ännu.
Sen är det skönt att det knappt märks också (:

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

#2 Men egentligen är det ju bäst att avla på kaniner som inte har/har haft något tonårsbeteende alls.

Clariiz
0

#3; Jo, men man ska ju inte avla innan tonårs betendet iaf. (:
Och på Rutan märks det knappt, vilket jag tycker är skönt (:. Märks inte på Molle heller. Azka märktes det på försdta veckan jag hade henne. (men å andra sidan flyttade hon när hon var tonåring och litade inte på mig alls när hon kom) (:

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KvirrZ
0

#2 men det är ju kaniner utan tonårsbeteende man ska avla på, inte dom med :/

- Mvh Emma