Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 547 ggr
Mysofi
0

OT - Köpochsälj.ifokus.se

Vet ni vad jag kom på nyss? Det borde finnas en iFokus sajt som heter Köp och sälj, där man kan köpa och sälja allt möjligt! Eller om man kanske ska sälja sin bil och inte vet hur mycket man ska ta betalt osv. Vad tror ni om det? :P

teddykaniner
0

Ja,vilken bra ide´! Det skulle behöva finnas!

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Niike]
0

Jättebra idé!

Tindra1
0

Aaa, det skulle ju behövas ^^

Kristall
0

Ja, bra idé! :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Feliciaa
0

Superidé !

Mysofi
0

Kul att ni gillade idén ;)

TheElf
0

GladLåter om en bra idè

Mysofi
0

putt :)

Tina-A
0

Det mesta går att fixa som sajter, men då krävs det alltid en Sajtvärd!

Bra idé tycker jag med"

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

J-Parnebo
0

Tycker det var en bra idé :)

WingsofDestiny
0

Låter som en kul ide men jag tror många väljer att annonsera på blocket då det ger mer eftersom man måste vara medlem på iFokus för att kunna annonsera sedan har ju också varje iFokus site ett eget område där man kan köpa & sälja liksom här på KiF.

Vad gäller bilar tror jag inte många skulle annonsera på en iFokus site eftersom man som bilförsäljare måste verka seriös för att få bilen såld, sen är också blocket känt för alla och ger också mest träffar.

Mysofi
0

Alltså jag menade om man ska lägga ut en annons på blocket för att man ska sälja sin bil, och så vet man inte vad man ska ta betalt. Sånt kan man ju också få hjälp med ;)

WingsofDestiny
0

#12 oftast vet en bilförsäljare vad en bil är värd ;) men jag förstår vad du menar, dock krävs det då att den iFokus sidan har personer som är experter på bilar eller liknande för att försäljaren inte skall ta över pris eller för lågt pris. Djur är lite lättare att sälja när det kommer till pris men bilar är en hel del att tänka på innan man sätter ett lämpligt pris (vet hur det är, har en far som är bilförsäljare) =).

Mysofi
0

#13 Haha, okej. Skit i bilar då, det var ett dåligt exempel xD Men typ djur, kläder, typ allt möjligt!

WingsofDestiny
0

#13 tror jag skulle fungera men även det krävs att man vet en hel del inom försäljning, kläder tex är pris satta beroende på inköps pris, material, stil, hur använt det är, hur slitet det är osv… jag du förstår =), sedan har du möbler som gärna ska pris sättas på samma sätt som en möbelhandlare gör det, dvs vilket årtal möbeln kommer ifrån, hur sliten den är, är den upprustad, är den i original skick osv… Jag tror nog att djur är det lättaste att pris bestämma då många andra saker måste ses genom en experts synvinkel… om du vet vad jag menar =).

Däremot en iFokus sida där man kan sälja hundar, katter, hästar och alla möjliga djur skulle vara en kul grej då det är lättare. =)

Mysofi
0

#15 Aa, precis. Jag förstår :)

Kim-Lejon-Pelle
0

Bra ide!

Hanna-
0

Bra idé!  Men isåfall skulle den ju heta kopochsalj.ifokus.se. ;)

Mysofi
0

#18 Haha, precis ;)