Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1057 ggr
[chriistina]
0

Lyktans Yacco

Vist vill ni se lite bilder på Pakk!? (a)
Fotade han i eftermidags och fick en hel del super söta bilder, som jag bara måste visa :D

Säger till när ni kan komentera ;)

[chriistina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första

[chriistina]
0

Andra

[chriistina]
0

Tredje

[chriistina]
0

Fjärde

[chriistina]
0

Femte

[chriistina]
0

Sjätte

[chriistina]
0

Sjunde

[chriistina]
0

Åttonde

[chriistina]
0

Nionde

[chriistina]
0

Tionde

Miiah
0

oooh! *smälter*  ge mig en unge från han va? =)

[chriistina]
0

Elfte

[chriistina]
0

Tolfte

[chriistina]
0

Nu är det bara att komentera i massor! ;D

Frihetens
0

Snygga brorsan! Helt underbart fin & bilderna också!

emms
0

gud så fin han är <33

Emma

[chriistina]
0

#11 Han ska lämna en kull efter sig hos Hanna (Jetaime, här på kif), bara att passa på ;) ^^

[Niike]
0

Åh så vacker! Underbar!<3

Eazyy
0

Underbar <33

Jetaime
0

Åh, jag äälskar denna kanin (A) Helt uuunderbart vacker! Han kommer bli perfekt till min lilla Myra ;)
Längtar så mycket till deras kull! ;D

Miiah
0

#17, nej ska han?! ojoj :D nu blir jag ju supersugen!! :D
du skulle inte sagt nått haha :P när ska dem paras då? (A)

KvirrZ
0

Så fin!

- Mvh Emma

Jetaime
0

Det blir i maj ;)

Med denna lilla skönhet på bilden<3

Hanna-
0

Jättefin! :)

Lippo
0

Såå söt, gillar färgen! :) Vad har han för färg?

[chriistina]
0

#25 Han är gul(creme)/havanna japantecknad.

[chriistina]
0

Tack för alla kommentarer :)
Han är värkligen lika underbar som han ser ut ^^

denisesalomonsson
0

underbar <3

galaxens
0

naj va söt :) Han måste du ta med till Skåne träffen.. så jag kan äta upp honom ;) hahah

[chriistina]
0

#29  Du kommer inte nära honom :O Du skulle ju äta upp honom sista, Natta fick rädda honom! ;D

galaxens
0

hahaha

[Eichan]
0

Så fin han är! :)

Jetaime
0

Går det bra om jag tar (lånar (A)) Några av dessa bilderna och lägger upp på hemsidan, har uppdaterat alla andras bilder ;)

[chriistina]
0

#33 Det är klart du får ;D Så folk ser hur han ser ut nu :)

Jetaime
0

#34 Ja precis ;)

Jetaime
0

Hur mycket väger han förästen?

Jojsan
0

åå jättesöt! :)

[chriistina]
0

#36 Tog lite tid, var ju tvungen att spinga ut och väga honom. Pakk blev sur, men blev ju lite nyfiken själv :P Men han väger iaf 1490g

annaforsgren
0

så fin han är!!<3<3 skulle just sriva , att han var jättelik Mio.. men visst är de från samma kull?

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jetaime
0

#38 Ah okej ;) typ 1,5 då! Myran väger heller inte så mycket hon väger 1,2 nu.. kommer kanske gå upp lite till, men inte mycket nått hg kanske. Men hon har antagligen kommit imellan gallret idag.. så hon e inte alls så stor som hon ser ut :P

[chriistina]
0

#39 Det har jag aldrig tänkt på, de kanske de är ^^
Men de är inte från samma kull. Pakk e bror till Tildas Myran. :)

#40 Ja, han e ju rätt liten. Ser också mkt större ut än han är. Fast han har slutat rymma genom galler :p Dock kan han om han vill ;)

Kristall
0

Aw, Pakk e så söt <33
Fina bilder :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Jetaime
0

#39 Dom ör faktiskt kusiner, Pakks mamma (Foxy) och Mios pappa (frank) är helsyskon

#41 sa´mma med Myran, består typ bara av päls:P trodde inte hon skulle kunna komma igenom länge, men när jag kom ut igen skuttade hon runt på gräsmattan :P Tur att selma inte jagar kaninerna.. för hon va ute.

Pakk på bilden;) Ska lägga in den på hemsidan, men freewebs klyddar lite så det går inte att ladda upp bilder just nu..

[chriistina]
0

#43 Vad fin den blev :D
Jag har slutat att stänga in Pakk eller ha han i sele så han går alltid lös nu. Men han är överallt. kväll va jag med han på ena sidan huset och sen bara stack han, så tänkte jag han sprang till burarna så ngn sekund senare när jag kommer dit är han inte där! Så kollar under de m.m. Och sen går jag till framsidan och då springer Pakk mot mig och sätter sig snällt vid mina fötter. Han springer iväg på längre upptäcksfärder ibland men ofta är han som en liten hund ^^ Synd inte alla kaniner var sonna :P Mina andra skulle rymma, men Pakk blir så orolig när han inte ser en <3

Jetaime
0

#44 Naw :P Vi har ju staket runt hela tomten också så dom kan inte komma nån stans, det känns bra, men det kan komma in katter, litar inte på andra katter med mina kaniner.. bara ozzian ;)

SagaoAlfred
0

Åh, va söt! :)

Frihetens
0

Helt OT, mnen skriver man Cedro VON Masenkamp eller VOM Masenkamp? Haha, alla skriver ju olika (A)

Tina-lin
0

#47 På deras härstamningsbevis står det VOM så det tar jag som det "rätta"

Jetaime
0

#47 Jag vet faktiskt inte.. jag hade vom där innan.. men sen va det någon som sa att det inte skulle vara så..(på hemsidan).. Ska kolla upp det ;P

Frihetens
0

#48 Okej, för på mina står det bara ett litet v ^^

Tina-lin
0

#49 Det ska vara Vom, har frågat min kompis pojkvän som är från Tyskland om det är Vom eller Von och han sa att båda finns så Vom är ju det rätta :)

Om Amanda skulle ha haft fel borde hon inte ha skrivit Vom i allas härstamningsbevis :P

Jetaime
0

Kollade på tyska uppfödning och där stog det både vom och von, så jag tror det beror på vad uppfödningen heter(?), tror det har nått med singular och plural att göra(?)

FAst jag tror inte det spelar så stor roll iallafall

Tina-lin
0

#52 Ja precis det beror på vilken uppfödare de kommer ifrån. Jag har skrivit med litet v. bara för att det inte fick plats med Vom :P

Tina-lin
0

Tillbaka till tråden…

Han är så otroligt fin Pakk :) Det ska bli så spännande när han får bli pappa i vår/sommar :)