Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 974 ggr
kaniniz1
0

Carrier eller Stampe?

Står inför ett urval av kaninfoder men har fastnat för två, stampe och carrier.

Skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter av dessa foder?

[Niike]
0

Jag har Carrier. Kaninerna gillar det, jag tycker det är bra och ser gött ut, såå .. Carrier! Dock har jag ingen erfarenhet av Stampe..

ciss
0

Har aldrig gett mina Stampe, men gav foderkaninerna Carrier förra vintern. Det var varken bra eller dåligt.

Föredrar Lottie :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Jag har tyvärr aldrig testat någon av dessa foder..

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Clariiz
0

Carrier :) Mina älskar det! :D

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0

Ger mina kaniner Stampe! =)
Tycker det är ett väldans bra foder faktiskt. ^^
Kaninerna ligger jättebra i hull, är pigga och friska, samt att de älskar den.

Har dock aldrig testat Carrier, så kan inte göra någon jämförelse.

SagaoAlfred
0

Säger samma sak som #5
Jag har stampe å mina kaniner älskar det, men har ingen erfarenhet utav carrier..

teddykaniner
0

Jag har lottie

Med vänlig hälsning,
Jenny

Jetaime
0

Jag har Stampe, och jag är nöjd med det! Har inte hller testat någon av dom andra så kan inte gämföra.. har bara testat sånt man köper i djuraffärer och mataffärer, men det är inte lika bra och mycket dyrare..

skanorskaniner
0

Jag har stampe och mina kaniner älskar det..

Klasselover
0

Jag har Stampe, men min kanin tröttnar rätt fort så det brukar bli var tredje gång vi köper det, annars Lottie eller lösviktspellets :) Har ingen erfarenhet av Carrier..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

[Zorro_93]
0

Jag har lottie

Issis
0

Jag har lottie och Sissi och Starlight älskar det :) Anna, min kompis som fick en kanin av kullen som Sissi fick förra året gav Whiskers (så heter hennes kanin) Stampe, men han fick diarré av det, och sedan de har bytat pellets har det försvunnit. Men det verkar också som att Whiskers har en känslig mage ^^

Taci
0

Jag har haft Carrier i flera år, o båda mina kaniner gillar det, o de är pigga o friska :) Har dock inte provat Stampe, så det vet jag inget om.

Tina-lin
0

Jag har Carrier till mina och det fungerar utmärkt, mina älskar det! Men jag har inte testat stampe, känns onödigt att testa när det fungerar bra med det man har :P