Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 583 ggr
Kerstin123
0

Två Rexkaniner säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två kaniner av rasen rex säljes för att vi ska få barn och kommer lida av platsbrist.

Den ena är en kastrerad hane av okänd ålder, kanske fyra år (jag har haft honom i två år) och den andra är en hona på två år. Hanen är zobelbrun och honan är chinchilla-färgad (se foton). De är fullstora kaniner (ej minirex) så de behöver mycket utrymme att röra sig på. Jag ser helst att de får bo ihop.

Finns i Uppsala. 

Hanen, Bruno, har haft ett tufft liv. Han bodde i ett stall och ägaren slutade bry sig om att sköta honom så en annan i stallet tog tag i saken så jag kunde ta över honom. Han hade det så dåligt att han bröt sig ut ur buren (hönsnät) och hade även ett slagsmål med en av stallkatterna!

Honan, Ester, har jag haft sedan hon var unge. Hon brukar tigga gos av Bruno.

Romana_12
0

Putt.

RosaGosa
0

Så fina och så synd att du inte annonserade för någon månad sedan eftersom jag har letat efter en kastrerad rexhane men fick istllet kastrera själv :-) hoppas du hittar ett bra hem för dina fina Rexar… hade jag plats hade jag tagit dem direkt!

[chriistina]
0

Var finns dem? Kanske intressant för ev intresserad :)
De va väldigt söta iaf, tyvärr är här dock redan fullt i alla burar.

PaaatyPalm
0

åå, hud va sugen man blir :P . Men ska inte ha någon mer förns maj iallafall :/ :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

nana_staar
0

Vart finns dom?

nana_staar
0

Fler bilder?  Ålder på honan? (antingen så har du inte skrivt det, elr så missade jag :P)

nana_staar
0

Förlåt, såg nu att du hade skrivit det

Kim-Lejon-Pelle
0

Vart finns dom? Hur mycket kostar dom? Skulle kanske kunna övertala mamma eftersom jag ändå ska börja föda upp rex om några år.