Tre dödsfall på två veckor :/
Usch, vet inte om jag klarar det här :'/ Den 30 december dog en av mina kaniner. Den 6 januari dog en vän till mig, stallägaren - lämnade 12 djur (katt, hund, häst, får, ankor) efter sig och ett stort kaos. Och igår dog en till av mina kaniner
Så nu har jag bara en kvar, Bounty, och vi hoppas han överlever, om det skulle kunna vara nått virus.. Den första kaninen, Zirac dog troligtvis av nån slags förstoppning/nått problem med mat/mage. Han blev 2.5år gammal. Stampe, min andra kanin, blev 3.5 år och dog troligtvis p.g.a. nån slags astma han haft i 3 år. Han var hängig i flera dagar, och när vi kom ut på morgonen för att ge honom vatten (i spruta, han hade inte druckit så mkt senaste dagarna), så var det för sent :'/ Han hade slutna ögon så han hade nog dött i sömnen. Stallägaren dog av en blödning i magen, 63 år gammal.
Förut hade vi en lucka mellan Bounty och Stampes bur, men den satte vi för med en planka då Stampe ligger kvar i buren p.g.a. frusen mark, ska begravas imorron. Han låg i en typ transportburs-underdel, med en likadan över, och massor halm över honom. Imorse var plankan mellan burarna borta, och överdelen till 'sängen', och all halm. Bounty hade nog varit uppe på en visit och slickat Stampe.. Sötnosen saknar pappa :/
Bild på Stampe, ligger och sover istället för att hoppa runt, som han brukar. Kände på mig att nått var fel. Det här var i måndags.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Men usch! :(
Beklagar verkligen! *massormedtröstkramar*
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hemskt. :'( Beklagar verkligen! *skickar tröstkramar*

nää:( tackarn! massa tröstkramar till dig!<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Nej, vad hemskt! Beklagar! :( Stampe var riktigt söt <33 :)
Massor med tröstkramar till dig, det är aldrig kul att förlora någon <3

Beklagar <3 Tröstkramar.
Beklagar stort.. det är jättesvårt att mista EN vän, men så många…. *massa tröstkramar*
http://elinalgotsson.blogg.se

Beklagar, så trist när allt händer. Men alla måste dö nån gång, vissa unga, vissa gamla.
*superdupermångatröstkramar*
P.g.a. stallägarens död har vi nu en ny katt i huset och jag blir ev. ägare till två hästar.. Så lite positivt är det ialla fall :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
stackare :(
stakars dig :'( vet hur det känns :(
Emma
*Massor med tröstkramar*
Men usch, vad tråkigt :( *tusen tröstkramar*
Beklagar :(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Beklagar sorgen :/

Beklagar! *Många tröstkramar till dig<3*
Men usch!! Vad hemskt :( *tröstkramar*
usch vad tråkigt :( hoppas det går bra med den kanin du har kvar iaf..
*tröstkramar* beklagar :(

Men gud vad heskt:'''( Beklagar.
Vila i frid<3
*Massor med tröstkramar till dej*
Hemskt :'( tröstkramar <3

Stackars dig!! Tröstkramar!!
Många tusen *tröstkramar* till dej!
Med vänlig hälsning,
Jenny
men fy vad hemskt massor av tröstkramar <333

Sickar över massa tröstkramar <3

Men gud så hemskt ;( *tröstkramar*

Vad hemskt! Beklagar :( *trästkramar*

menar allt som jag brukar skriva i sådana här trådar om du ser på en så förstår du vad jag menar. Vila i frid kaninerna ni var älskade och jag vet att kaninerna kommer att vara vid din sida hela tiden finns i din själ och i ditt hjärta. R.I.P Kaninerna ni är och har alltid varit änglar