Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 447 ggr
flisan93
0

nytt överraskat rekord

Idag slog Frallan sitt rekord i höjd med minst 50 cm. Det var inte över ett hinder men över kompostgallret. Vi vet att hon inte har krypigt igenom ett hål för att hon har en för stor bakdel;) Det var min syrra som tagit ut henne och jag trodde att hon såg efter henne(hon brukar smita). Eftersom det kommit så mycket snö hade min syrra grävt bort snö så att kompostgallren blev högre. Men…såklart stoppade det inte frallan. Försökte att fånga in henne och det tog ganska lång tid men det var värt det:) Är så glaad för Frallans skull:D

emmsaaan
0

Kul, men är ni helt säkra på att hon inte kom igenom? Myran kommer ju igenom fastän hon är mkt större. :)

Mimmiih
0

Jag tror att busungen har squisat sej genom ett hål.  Om hennes förra rekord var 30cm, tror jag inte att hon helt plötsligt kan hoppa 20cm högre?  Låter inte så trovärdigyt.. :/

Hanna-
0

Så kul, säger dock som #1. Liam kommer lätt igenom kompostgallret, och han är 6 månader. Vissa av rutorna är lite större än andra, iaf på mina kompostgaller och det är där Liam tar sig igenom. ;)

ciss
0

Engla är större än Frallan & hon kommer igenom. Samma med Essy & Jimsan ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

breidablick-kaniner
0

Eller så gör hon som min kanin, klättrar över -.-

ciss
0

Jag brukar inte "räkna" det som ett hopp ifall mina kaniner hoppar kompostgallrerna eller in i buren, alltså, de kan inte "slå sina rekord" ungefär ;-)

När jag säger hur högt mina kaniner har hoppat menar jag enbart över hinder.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Lizzan
0

Haha :)

flisan93
0

#6 jaja, men jag är glad endå;P

Tina-A
0

Tur att ni fick tag i henne ;-)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

flisan93
0

Nu vet vi att on verkligen hoppade över. Vi såg henne göra det igen när vi hafde henne ute nyss:D Haha….det var ett superduperhopp;P

eveluss
0

åh, va kul! Brukar ni tävla i hoppning dåra? :)

flisan93
0

#11 nae, men har tänkt börja