Sant eller falskt?
Har för mig att kaninen Gnisslar tänder när de är glada/nöjda och sådär, typ som när katter spinner, är det sant??
För när jag har Melvin i knät och klappar honom gör han något konstigt med munnen och det låter som om han spinner eller Gnisslar tänder eller något?? Gnisslar kaniner tänder när de är nöjda, eller har jag fått en liten tokkanin som tror att han kan spinna?? :D

Nån som vet??
Ja, han myser…
Tycker det är mysigt = sant
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jippi!! :D Tack för svaret :P
Det kan väl iof också betyda att dom har ont, men om han gör det när ni ligger och myser så tror jag inte det betyder det :) Då betyder det bara att han är nöjd och glad.

# 5 Det låter troligtvis som att han trivs då, för ikväll så satt jag och gosade med honom i knät, så började han låta sådär och slicka mig :)
så gör mina kaniner med när ja har de i knät :D

Vad bra, för min lille kanin brukar göra så ibland, och så slickar den på min hand, men den kanske behöver salt? xD
#8: Dom slickar för att dom tycker om dig.

Jag vet, men dom kan också behöva salt.
#10: Typ inte.. Jag skulle bli ganska förvånad om kaninen slickar på dig för att få salt! Kaniner får i sig tillräckligt med salt om dom har ett bra foder, därför behöver kaniner inte saltsten heller.

Men ändå, det måste inte betyda att den gillar mig. xD I så fall är han den första. <3

Jo, det är för att han gillar dej ^^

det är sant

sant
Varför puttar du upp en nästan ett år gammal tråd?
Hon har redan fått svaren hon behöver :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Mina kaniner gör så när jag har dom i knät.. det låter ganska läskigt ^^ :D
-' Rebecca Johansson