Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 548 ggr
WingsofDestiny
0

Vet inte vad som hänt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att vi fick hem våran Daisy har min kille blivit helt besatt av kaniner och har nu lovat mig att han SKA köpa två kaniner till till mig strax efter flytten och strax efter att han fixat ordning ladan till kaninerna. Förvånad

Vet inte vad som tagit åt honom men valet bland raser på dem kommande två kaninerna är i alla fall följande:

**Engelsk scheck
Holländsk Kanin
Rhinsk Scheck
Belgisk Jätte
Tysk jättescheck
**
Givetvis ska dessa kaniner vara rätt tecknade, ha oreggade utställnings reslutat och ha stamtavla. Jag kommer ställa ut dem.

Han avskydde kaniner strax innan Daisy kom, hon fick tydligen honom att ändra åsikt vad gäller kaniner. Förvånad

Zvintos
0

Tänk om min pojkvän ändå vore så. =P
Visst accepterar han mitt intresse och gosar med kaninerna ibland, men han förstår inte intresset.
Men det duger för mig. ^^
Så länge han inte skulle få för sig att säga "mig eller kaninerna", för då skulle han åka ut med huvudet före. ;)

Belgiska jättar är helt underbara! ^^
Men stora blir dem. =)
Och växer som ogräs dessutom! =P
Men oh så fina. =D

johanna_loveAnimals93
0

Vad kul att han har ändrat åsikt! :)

WingsofDestiny
0

#1 jo jag har alltid velat ha en Belgisk Jätte och en Tysk jättescheck. Jag är oerhört mycket för stora raser än dem man vanligen ser därav har jag Daisy =)

MarHai
0

Klart du ska ha en holländare :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jennie104
0

Säger som marhai ;-)

Jojsan
0

Vad kul att han också gillar kaniner! Av de raserna du nämnde tycker jag du ska skaffa en Tysk jättescheck, Belgisk jätte eller Holländare.

WingsofDestiny
0

#4 jo, och jag e fortfarande kär i din Merry =D !

jees94
0

Holländare :)

denisesalomonsson
0

haha låter ju jätet kul :D Och eran kanin ser nästan exakt likadan ut som min älskling <3

WingsofDestiny
0

#9 nästan, förutom att min är renrasig och din tycks ha löwen i sig ;)

denisesalomonsson
0

#10 joo, men dom var lika ;D

annaforsgren
0

jag tycker tysk jättescheck

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus