Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 415 ggr
Mojwf
0

OT- Vi ses snart <3

Sebastian <3 Min älskade bror, Varför lämnade du mig ? Minns du inte vårat löfte ? Kanske för att du tatt så mkt piller ? Jag saknar dej så otroligt mkt så det gör ont, Hör du mig ? Innan jag kmr upp till dig, ´Kmr man till himmelen elr Nangijala ? För du finns väll där ? Jag saknar dej värkligen, Jag har nog inget annat vall än att komma upp till dej, För jag klarar mig inte här utan dej. Nä, Det gör jag värkligen inte. Jag glömmer aldrig ditt vackra hår och din fina röst, Dina varma händer och dina gråa ögon, Jag har alltid sett upp till dej. Och det kmr jag värkligen alltid att göra. Kvällen innan du dog så sa du att du älskade mig och att jag inte skulle bli som du. Jag hade skrattat och gett dej en puss på kinden,Du och mamma hade små bråkat lite, Men det hade ordnat upp sig och han sa att du inte skulle komma hem en minut över 2. Men kl kvart över 3 på natten ringde dom från sjukhuset,Du låg i koma och hade 50% att överleva och 50% att dö. Vi åkte direkt dit,Men du bara låg där, Som om du vore död. Men när jag satt där inne själv med dig och kramade om dej och lät tårarna rinna ner på dina kinder så hörde jag nästan hur du sa förväl.

Du har alltid skyddar mej. Och du sa en gång att om vi inte vore syskon så skulle du gifta dej med mej och resa iväg med mej vart jag än ville, Och du skulle se till att jag aldrig var ledsen.

Du lämnade en gravidtjej efter dig, Och du visste inte äns om det, Hon ska behålla ungen, Det är en pojke, Han ska heta Liam, För det var ju ditt favvonamn. Men jag tror inte att jag får se honom heller, För jag orkar inte bli faster utan dej. Nä, Inte åt ditt barn då du inte finns hos mig, Jag glömmer aldrig hur du tröstade mig när jag var ledsen <3

Vi ses <3

Devin
0

Jag förstår att du älskade Sebastian, din bror väldigt mycket. Tänker på dig och vet att du kommer klara det här!

denisesalomonsson
0

fy vad hemskt, :(

Stormviskaren
0

Ååå herre gud. Stackars lilla dig! Jag finns här om du vill snacka. du kan PMa mig om du behöver prata ut jag lyssnar. Har känt flera som dött (pga själmord och olycker) Så ja har lite erfaranhet av de eller hur man ska utrycka det. När jag läste din text började jag gråta. Det var så likt en av mina kompisars död. Åå Lilla vän. *tröstkramar i massor*

Mojwf
0

Tack så mkt <3

blaskigtkaffe
0

Jag finns också här om du vill skriva av dig, jag har tänkt på dig och din familj mycket ikväll <3

Maja
0

Usch, så hemskt!! :/ Jag tänker på dig och skickar all tröst!!

Mojwf
0

Taack så mkt <3

sommarbarn
0

Din kärlek är varm och din sorg är tung. Livet är så skört. Det ni delade och gav lever i dig. Din kärlek behövs för livet här och nu.

Lans
0

Fy vad hemskt :( stackarn :(

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

johanna_loveAnimals93
0

Nej! Fy vad hemskt.. ;_; Jag vet inte vad jag ska skriva.. *tusentröstkramar*

sputtnick_plexus
0

*Miljoner tröstkramar*

MysanMinGodis
0

Usch,stackarn. när dog han?

Mojwf
0

Igår kväll.

emms
0

usch ja vet inte vad ja ska säga. men bara så att du vet så får du massa av tröstkramar och jag beklagar verkligen jättemycket!

Emma