För stort mellanrum på galler?
Ingen…?
Är det uteburar? Jag tycker inte att det är för stort"
Med vänlig hälsning,
Jenny

Möss kan komma in.
Japp, det är uteburar ^^
Då tycker jag att du ska skaffa ett "pågaller" (mindre) och lägg det på det andra gallret.Om möss kommer in så är det inte bra."
Med vänlig hälsning,
Jenny

Men hon kanske inte ens har möss hemma :)
#6 bor man på landet och har villa finns det möss. Finns till och med möss samt råttor inne i städer.
#7;Håller med att det finns råttor och möss överallt"
Med vänlig hälsning,
Jenny
Men möss kan väll ändå inte klättra upp på trä? :P
putt
Möss kommer in överallt. Tro mig! Mina gerbiler kom igenom rutnät där mellanrummen var ca 1½cm*1½cm. Och det var gerbiler. Möss är ännu mer ihåg tryckbara :P.
Fast är det större råttor och sånt så.. Fast jag tycker inte det såg så stort ut =)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Möss kommer in nästan oavsett hur litet galler ni har! Råttor kan man hålla ute men möss är nästan omöjliga att hålla ute, det behöver inte vara många mm för att de ska kunna klämma sig in.
Men jag undrar, de kan väll ändå inte klättra upp på träbenen och sedan komma in? xD
möss behöver ungefär 5mm högt och 2-3 cm brett tror ja det va så ja de kommer nog in nästan överallt.
Emma

#13 jo de kan klättra på träbenen!! möss är otroliga, det finns inte många ställen de inte kan ta sig fram på.
#15 Oh shiit! Aja, pappa och jag ska snart fixa galler till burarna. Tack för alla svaren :)
Jag tror inte du behöver oroa dig för möss. Vi har möss i våran ladugård (jag har sett dem), men kaninerna verkar inte ta skada av att det "kryper innanför väggarna"… De är även nästan helt omöjliga att stänga ute, de kan på något vis alltid ta sig in känns det som=)
Jag tycker gallret ser helt OK ut!
#17 Okej vad bra :)
#17; Samma här^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ja jag tror inte heller att du behöver oroa dig, det ser bra ut! 
#20 Goodigoodi :) Men för säkerhetsskäl kommer vi ändå att sätta upp ett nät till :)
Bra då
Med vänlig hälsning,
Jenny