Underbara kaninungar (lejon) - TILL SALU
Hejhej!
nu har vi bara två av åtta ungar kvar! vi har en hona o en hane kvar! honan heter Jaffa o är röd/svart japantecknad o hanen är svart/vit scheck! dom båda bär på anlag för blå ögon!!
dom är underbart snälla - dom är väldigt tama vana vid katter.. hundar o andra kaniner i alla åldrar!
här av dig om du vill ha fler bilder o info om dessa sötnosar!
mvh Nina
kika även på vår hemsia
Jättefina kaniner!
putt

Underbara!
Tyvärr inte intresserad
nawe, va söt! (;
Det finns väl ingen färg som heter röd/svart japantecknad?
Jättesöta iaf:)

#8, det har jag hört många ggr (?)
#8 enligt den uppfödare som jag köpt ifrån så finns det en färg som heter så! o hon har hållt på i ca 8 år! så jag tror att de finns de!
#9 vilket har du hört många gånger? :)
#8 Det är ingen Godkänd färg? men vissa (inklusive mig själv) kallar kaniner som har en rödaktigare färg för röda istället för gula.
#11 jah okej!

#0 Dina ungar är lika vackra som vanligt 
#10, 11 Okej!

#13 o #16
Tack Sara o bea för era lovord! :) betyder oerhört mycket! :D
Kram på er båda! ;)
tack så mycket! alltid kul o höra :)
åh, bodde du inte så långt bort så..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
hejhej! vart bor du? vi skulle nog kunna fixa transport om du är intresserad! förra veckan åkte en hane upp till sthlm som sedan skulle vidare till Finland! - så de är inte omöjligt! :)
hör av dig igen - du kan även maila mig på Royel.seed@hotmail.com
mvh Nina
#20; I Eskilstuna, ligger precis under mälaren nere till vänster *äga på att förklara (not)*.
Måste prata med mams först.. Men jag hoppas och tror på ett ja :). Ska ju dock få kull om ca en månad.. Men plats har jag =)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
jaha okej! efter som jag är grym på geografi så fatta jag precis! :) (HAHA verkligen inte) men som tur är så finns ju eniro med kartor o så! ska kolla upp de! :D
okej! hoppas hon säger ja då ;) för dessa ungar är såå underbara! :) o man kan ju inte få för många av dessa sötnosar :D vem av dom är du isåfall intresserad av?
hör av dig igen :)
#22; Jag har kikat in på din sida en 500:tal gånger kan jag säga :P. Jag vet inte. Söker både en hona och en hane faktiskt :). Fast obesläktade då :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
heh okej! va skojj ;)
om du vill så skulle du ju kunna ta en av dessa o sedan sätta upp dig på kö på en obesläktad av motsatta könet!
Väntar endel oerhört mysiga o fina kullar :)
mvh Nina
Hoppas du får dina fina kaninungar sålda! Dom e så söta!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jaffa var så otroligt söt!
aa hon är helt underbar! du skulle bara veta hur mysig hon är oxå! :)
kan lova er alla att 7-up är hur cool som helst! igår va han ute o skutta o gjorde riktiga glädjeskutt.. han kom desutom när ja ropade på honom ;) inte illa för en sån liten kille <3
#28; ååhh nu blir jag "sugen" på honom Nina!
Med vänlig hälsning,
Jenny
kan förstå de! han är så himmla underbar!
älskar honom så mycket! han funkar bra ihop med alla av mina andra kaniner som han träffat! inte alls rädd av sig heller! såå cool!
lägger till en bild på honom när han är ute o skuttar (inne) XD den är inte den bästa bilden fotografiskt sett - men han är grym söt den lille killen ;D
ett äkta guldkorn :)

Tror ni det skulle fungera att sätta ihop två honor när dom är små, lika gammla? :S
ja det tror jag skulle gå! jag har sj gjort det och det har funkat jättebra! :) Det beror så klart på hur gammla dom är!
är dom könsmogna skulle jag nog ej gjort de! men om dom är små ungar tex 8-12 v så tror jag absolut att det funkar bra! :)
åh Jaffa är underbar! <3 =). Ska prata med mamma idag =)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Gud så fina! :O Vill verkligen ha Jaffa & isf sätta ihop henne med min andra lilla kanin. men tror inte att det går.

Jag tkr 7-up va supersöt :)
#34 - aa gör de! hon är för fin för att gå miste om henne! en toppen tjej! ;)
#35 - varför tror du inte att de går? Jaffa har funkat jättebra ihop med alla mina andra kaniner som hon träffat ;)
#36 - aa han är allt underbar! :D
Lycka till! :)
putt
Tack tack!
frågan är väl nu vem som blir den lyckliga!? ;)