Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 571 ggr
Elin_T
0

Wonders Plexis, till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu bestämt mej för sälja Wonders Plexis. Han kallas för Plekkan eller Plexis då. Han är en korsning på 50% hermelin och 50% dvärgvädur. Färgen är blå zobel. Han är född den 11/8 -06. Man kan ävn andvända honom som hopp kanin men han behöver lite mer träning.Och han har även hoppat några tävingar och har gått på 0 + 2.

U: Cirtonella, grå zobel, hermelin. Släkt okänd

E: Flipp, madagaskar dvv. pappan är i svår rak och 1 pinne medelsvår i krok och har även en pinne i  höjd.

EU: Madagaskar, utan namn EE: Gul/Svart japantecknad, inget namn

Hur mycket kostar han och vad får man med:

• En tävlingsbok
  • Ett härstammnings bevis
  • En fakta mapp
  • Övergångsfoder
  • PRIS 250 kr

Maila på kexet.tann@hotmail.com

VI befiner oss i skåne men kan också komma upp till småland, västkustens och kan även befinna oss i fler tracktor och vi kan kanske också fixa upp skjuts uppåt i landet .

Hemsidan: http://www.freewebs.com/wonderskaniner

Elin_T
0

en till bild

Elin_T
0

2

Elin_T
0

3

WingsofDestiny
0

Inget elakt menat men bild 2 kunde ha haft lite renare bur. =)
Söt kanin dock. =)

Pinacoladas
0

håller med #4

Elino
0

vf ska du sälja honom. stackarn:( hälsa honom och pussa mycket på honom Oskyldig

senna
0

#4 - hon kanske tog bilden innan hon städade i buren? :S

Söt kanin, hoppas han får ett bra hem. :)

Elino
0

Sötnos hoppas den mår bra av att flytta. hoppas den får ett jätte bra hem. åå jag vill ha honom men jag har en hona hoppas hoppas han får ett bra hem!

Elin_T
0

men hans bajs låda är där han är precis inte så renav sig han bajsar över allt!! #4 Jag säljer honom bara för det var någon annan som tänkte köpa han

Elin_T
0

#7 ja det var så jag har just nnu ingen ingen bra kamera och då när jag ska fota så städar jag jag städar ungefär 1-2 gånger . Och tack :)^^

Emma_B
0

Jag har haft han på foder i några veckor innan, och var verkligen lugn och försiktig av sig. Jag tränade han också han var verkligen superduktig! Det var egntligen meningen att han skulle vara såld med direkten (som kaninunge), p.g.a olika omständiheer är han kvar.

Elin_T
0

#6 Jag och han trivs väldigt bra ihopa men han har varit tillsalu ända sen han var kaninunge men sen skulle vi behålla han helt plötsigt och nu är han till salu ingen . Han är värkligen en kelekung:)^<3

sputtnick_plexus
0

Lycka till =)

Naaathaaa
0

Är du intresserad av någon ny bild skulle jag kunna fota nästa vecka! Jag har blivit vän med min kamera o den är rätt bra när den vill så vill ni ha bilder så… PM:a gärna.

Naaathaaa
0

Är du intresserad av någon ny bild skulle jag kunna fota nästa vecka! Jag har blivit vän med min kamera o den är rätt bra när den vill så vill ni ha bilder så… PM:a gärna.

Elin_T
0

Ja gärna! :) #14<3

galaxens
0

#15 din camera ägen <3 älskar den :D hihi..

Naaathaaa
0

#17, HAHAHA , du har verkligen fått min kamera på hjärnan ;)