Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 533 ggr
kattis90
0

OT- 2 marsvins honor säljer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej :) Jag hjälper en kompis att skaffa nytt hem åt sina marsvin, är får ni lite info om dom små grisarna :P

Haley är en sheltie som är drygt 5 år henne räddade jag när jag bodde i USA under 1 år på en animal rescue center i Savannah, Georgia där jag brukade praktisera ibland. De förra ägarna hade småbarn som fick handskas med dem så Haley är idag lite skygg av sig innan man bevisat till henne att man går att lita på då blir hon urmysig och ligger mer än gärna och myser med en och äter gurka ur ens hand. Hon älskar att bada och jag brukar använda ett milt valpschampo när hon ska badas för att inte slita pälsen för mycket.

Poptart är abessinier blandat med ngt annat troligtvis då hon har en liten så kallad "kjol" i bak men hon har korrekt antal virvlar annars och är världens mest sociala och keliga lilla gris som älskar att sjunga och dansa till rätt låtar dvs. Hon är född den 10 oktober 2005. Jag skaffade Poptart för att haley inte skulle bli så ensam under tiden jag var i skolan då marsvin ju är väldigt sällskapliga av sig.

Dom måste få ett gemensamt hem då hon inte vill att de ska separeras.

Dessa små grisar säljs för att hon känner att hon inte har den tiden hon vill kunna tillägna dem längre.

Med djuren får du

• bur
  • Vattenflaskor och matskål
  • mat, vitaminer och allt sånt som finns kvar vid säljtillfället.

Priset kan diskuteras med ev köpare!

Finns i Uppsala!

kattis90
0

Haley :)

kattis90
0

Poptart :)

flikkan
0

Lycka till!

denisesalomonsson
0

Lycka Till :)

kattis90
0

Tack :)

PaaatyPalm
0

Om jag va dej hadde jag satt ut detta på marsvin.ifokus :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Nilam
0

Det har hon gjort, men det gör väl inget att lägga ut flera lite överallt, det ökar ju chanserna att hitta ett bra hem.

PaaatyPalm
0

#7 nej , har inte varigt där inne o kollat så jag visste inte xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

kattis90
0

Aa men de är ju ingen som verkar spec intresserad överhuvetaget där, här blir man ju iaf önskad lycka till :P Men där säger dom inte ett skit :P

kattis90
0

Putt :)

[Liinda]
0

Kanske för att du la ut annons där idag och det är inte lika aktivt där som här och så är det ju visst folk som önskat dig lycka till men aja …

Gogge
0

de skadar väl inte att ha en annons här med!?

Hanna-
0

Lycka till!

putt

kattis90
0

#11 Varför tog du åt dig så mkt? de va ju inte direkt ett påhopp på dig? Jag sa ju bara att de inte verkar va nån som bryr sig där o de är väll konstigt med tanke på att de är de handlar om marsvin o inte här..

[Liinda]
0

#14 Hm tog åt mig? Jag blev inte ens upprörd eller tog åt mig eller nåt sånt. Jag konstaterade bara att det är inte lika aktivt där så det är nog därför inte lika många har svarat där som här.

kattis90
0

Okej va bra då :)

emmsaaan
0

Gud, dom var jättefina men min syster är tyvärr allergisk :(

[Liinda]
0

Jepp :) Ett tips? är ju att lägga ut en annons på blocket också :)

kattis90
0

#17 Synd :/

#18 Aa ska säga till min kompis att göra de :)

kattis90
0

putt

kattis90
0

putt

Jojsan
0

lycka till med att hitta hem åt dem :)

kattis90
0

Tack :) De verkar inte gå så bra :/

[Liinda]
0

Ibland tar det väldigt lång tid har letat fodervärd åt mina marsvinshonor i 1-2 veckor nu utan någon intresserad :/ Det finns ju så extremt mycket smådjur överhuvudtaget som omplaceras. Men jag hoppas att du hittar ett nytt hem åt dom :)

kattis90
0

Aa jag vet :/ Tack så mkt :)

kattis90
0

putt

WingsofDestiny
0

Jag har alltid velat ha Marsvin men dem bor lite långt bort sen tror jag inte killen tillåter marsvin heller.

Elino
0

gå till www.marsvin.ifokus.se och fråga där

iaf lycka till!

kattis90
0

#27 Synd, men om du ångrar dig så vet du vart jag finns :) Kanske lite svårt o övertala nu när du precis ska skaffa en till kanin :P

#28 De är redan gjort :)

Llinnea-
0

Lycka till :)

kattis90
0

tack :)