kela med din/dina kanin/kaniner ?
tycker din/dina kanin/kaniner om att ligga t.ex i knä och mysa & bäras och vara "nära" dig ??

Inte Uzza men Blueberry gillar det.
Stampe är nämligen en riktig kelgris xD , han kan ligga hur länge som helst i min famn eller mitt knä. Han vill alltid vara nära :)
Vissa av mina gillar det.
Curre avskyr det, han gillar inte människor så mycket och trivs bättre på marken, själv. Snoffs gillar det ibland, men inte så ofta och bara om det är jag ^^ Pakk kan ligga och gosa ett tag, och gillar oftast det. Men sen får han plötsligt spring i benen :) Lillen älskar gosa. såfort man sätter sig på huk kommer han och vill bli upplyften ^^
Lollipop gillar att bli klappad och klättra på mig^^ Samt sitta i knät. Dock gillar hon inte om man lyfter henne eller så. Hon tycker inte om att vara "fast". Hon blir rädd då, hon har väll någon sorts cellskräck :P.
Ping Pong Har inga problem med att bli bärd, hon älskar att ligga på rygg och sitta i knät. Hon gillar det mesta :P. Hon är raka motsatsen till sin syster! Hon kan kela i flera timmar medan Lollipop tröttnar och behöver nyheter hela tiden! :)
Molle gillar att sitta i knät och bli klappad, att bli buren gillar han inte så mycket.. Han gilalr att bli kliad bakom öronen också! :)
Rutan älskar allt som heter gos :P. Utom att ligga på ryggen för länge^^. Hon är verkligen super mysig. Dock kelar man på hennes villkor och efter hennes vilja :P.
Azka är inte så mycket för kel, men det har mycket med att göra att hon inte litar på mig ännu. Jag vet inte vad som hänt henne tidigare med rädd är hon.. Men hon blir bättre varje dag! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
hehe ^^
Alla mina älskar det förutom Isaac, han är mattegris men gillar mer att springa omkring och hoppa upp i mitt knä och så än att ligga still, mitt energiknippe ^^,<3
- Mvh Emma

Blueberry sov förresten i min jacka idag :) <3

Ingen av mina kaniner har något imot att sitta i knät och mysa, dock är Sera väldigt svår att få upp i famnen, men när hon väl är uppe så är hon urgo =)

Jaa, absolut tycker hon om det.
Nitro älskar att mysa i mitt knä:) Utom om man sätter sig i soffan, då vill han skutta;)
Peo vet jag inte om han tycker om att sitta i mitt knä eller om han helt enkelt inte vågar flytta sig. Men han verkar inte ha något emot det:P
Inte så speciellt mycket;P När hon vill är det jättemysigt men det är inte så ofta hon vill mysa;)
Ingen av mina kaniner är speciellt jätteförtjusta i det men de har inte så mycket emot det.

gucci gillar att mysa och ibland då jag sitter på golvet kmr hon och sätter sig i min famn :D<3 oxå när hon avr i vårt kök första gången då luktar hon lite emn sen springer hon upp i in famn :)
Det beror på vilket humör han är på..
Sotis älskar det! :D
WIlma ÄLSKAR ATT GOOOSA
Saga en stund
Moses nästan inget alls- en puttestund
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg

Nja.. Inte så mkt men hon börja vilja det.. :) ^^

nope, frallan vill bara spring och sprätta! :'(

Älskar att mysa och bli kliad och klappad. Men är väldigt bestämd att detta ska ska på marknivå :)

min kanin är på mig hela tiden!
fast ibland har han inte tid att stanna och bli klappad, men han brukar hoppa upp i knät och slicka mig och så

Lippo har för mycket energi för att orka sitta och gosa :P Men när han vill så kan han vara gosig. Molle och jag brukar ligga och kolla på tv i soffan. Han gillar att mysa :)

Jaa ;) Hon älskar det ;) Men ibland när jag gosar med henne före hon fått springa så kan hon ibland bara spralla ;P

Nope ingen av mina kaniner gillar det. Den ena bara kissar på en när man håller henne.

Pelle gillar att gosa. När han sitter i knät kan han sitta hur länge som hälst.. men om man ska gosa på marken måste det alltid vara han som kommer fram och inte tvärtom.
Lejon, Kim och Pelle älskar det. Sammy är lite skygg, så hon är inte lika gosig.

Både Hoppsan och Maraboo älskar att kela och bli klappade. Nasse gillar det också ibland, det beror på när han är på humör för det. :)
Nja. Biomon är inte så social utan trivs bäst med sin syster Pikáchu, som i sin tur gillar att bli klappad men inte vill vara i famnen någon längre tid. Men dom är bäst i världen ändå såklart ^^ <3
Saga däremot sitter gärna i famnen och blir klappad och håller mig sällskap när jag gör läxorna eller t.ex. pysslar :) Men om jag har henne i famnen när jag är vid datorn klättrar hon upp på tangentbordet och möblerar om på mitt skrivbord :P Så hon är kanske inte världens keligaste, men så har jag ju inte haft henne nå länge heller.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Kiwi är som en liten nallebjörn, älskar att gosa. Nowa vill helst inte bli buren, och är inte förtjust att sitta still och gosa.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

De flesta gillar det mycket :) Men mina honor är aldrig kelsugna när de går med bebbar.
Vad skönt att era är så keliga! Min är fortfarande lite rädd.
Nej Marley gillar det absolut inte. Det går bra om man sitter på golvet och han får komma självmant och hoppa upp i knät då sitter han gärna där och pussar en lite, men försöker man fånga honom själv och sätta i knät då drar han snabbare än blixten och vägrar sitta still :P

Njaa… inte direkt.
Jo,men inte alla,dom vill typ bara få springa lös på marken eller liknande,men tar man upp dem en gång,så vill de inte ner igen
Med vänlig hälsning,
Jenny

Zippa älskar att gosa. Ibland när hon ligger på rygg i min famn brukar hon typ somna^^
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
Niike gillar att mysa och tycker det är okej att bli buren, även om han helst skuttar omkring och undersöker saker.
Fia myser gärna - när hon vill. Hon älskar att bli klappad när hon är på marken, och sitter gärna i knät och gosar, det gäller bara att få upp henne.
Alpha är väldigt varierande. Ibland kan man sitta hur länge som helst och klappa o klia henne i pannan. Dock tycker hon inte om att vara i knät. Ibland vill hon hellre skutta omkring än att gosa.
#37 sööt :)
Emma

Molly som går lös i lägenheten tycker väldigt mycket om att bli gosad med, men på hennes villkor förstås. När hon känner för det så kommer hon fram och buffar lite och sedan lägger hon sig riktigt nära en.
Emil kan sitta stilla i knäet och bli gosad med en stund, men föredrar att skutta som han vill utan att bli fasthållen.
Nova verkar inte ha något emot att man myser med henne.
På bilden är det Molly --->
Japp, men det är bara Plexus som gillar att ligga på rygg :)
OOJA! Hehe :) Mina kaniner ligger alltid få rygg när jag håller dem, verkligen alltid. SochS (SochS=Sissi och Starlight) älskar det lika mycket båda två ^^ Sen om kvällarna när jag har utfodrat Sissi springer hon in i sitt "sovrum" och vill gosa :) Medans jag gosar med Sissi så megar Star ut nosen genom nätet och vill också bli pussad och klappad :3
Ligga i knät och mysa absolut inte, ligga bredvid fungerar. Bli buren, kommer inte på frågan då sprattlar man bara. 

Bara Madde & sådär med Casper. De andra tycken att det är tråkigt och måste upptäcka världen mer xD