Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 308 ggr
Bejb__
0

Hur får jag henne rumsren ?

Hur kan jag få Dott rumsren ? Hon bajsar och kissar på sin lilla "toalett" Inne i buren men när jag har henne ute i en Hage som hon kan hoppa ut & in i elr lös på rumet så kissar & bajsar hon överallt, Varför hoppar hon inte in i buren och bajsar och kissar i toaletten ? Jag har testat att he ut tidningar men hon bajsar och kissar (mest bajsar) ÖVERALLT ! Mitt på golvet på grejjor och ja,Överallt :O Hur kan jag få henne att sluta, Jag kan ju inte ha henne lös mkt längre eftersom att hon bajsar överallt :S Jag har testar att plocka upp & he in i toaletten men hon strunar i det, Hon fortsätter att bajsa precis som om jag inte plockar bort det :S Jag skulle så gärna vilja att hon bajsade och kissade på sin toalett så att jag ska kunna ha henne lös hela dagarna utan att måsta plocka upp skit varje gång :O ?

Tejo
0

Du kan ju testa med att ha henne instängd i en vecka i bara buren. Som man gör med en ny kanin. Då kanske hon lär sig…?

Bejb__
0

Hon är redan rumsren inne iburen där, Men det är när jag släpper ut henne hon blir som en galning :S Men det är alltid värt ett test,