Reklamen mitt i trådarna
Här kommer en förklaring till alla som undrat!
Jag undrade själv för några minuter sen och nu har jag tagit reda på det :)
Det ligger alltså till så här.. Som de flesta av er kanske har sett finns ett onumrerat inlägg från iFokus slumpmässigt utplacerat i trådarna. De finns i alla trådar med 5 eller fler inlägg och det finns bara 1 av dessa "iFokus-inläggen".
Det är alltså reklam för olika saker, för att iFokus ska kunna dra in pengar. Det är ju gratis medlemsskap här men det kostar pengar att driva iFokus. Pengarna kommer från reklamintäkterna!
Det är INTE mer reklam än förut. Den här reklamrutan som ni ser satt nyss precis ovanför rutan där man skriver inlägg, alltså precis under det sista inlägget i tråden och precis ovanför sin egen kommentar-ruta.
Reklamrutan har istället flyttats upp slumpvis någonstans i tråden för att fler människor ska lägga märket till detta. Det går att ignorera om man inte är intresserad och borde inte störa nämnvärt.
Måste bara påpeka hur glad jag blir över att klagomålen inte rasat in, som de gjort på flera andra sajter. Ni känns så överseende här inne och jag är jätteglad :D Pijuh..
Det är klart att det är lite irriterande och störande men det går som sagt att ignorera. Det är ju ändå för att iFokus ska kunna fortsätta drivas och få in pengar! Och när man vant sig tror jag knappt att man ens lägger märket till de inläggen.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja jag har inget problem med det ;) Kif får ju inte försvinna (och andra ifokus) :D
jag bryr mig inte om dem längre ^^
Emma

Jag har varit jätteirriterad på dom, & är det fortfarande. Men det är ju OK om det handlar om att få ha kvar kanin.ifokus.
#3: Jag förstår att du är irriterad på dom, men jag tror faktiskt att man vänjer sig. Man får försöka hålla sig i skinnet och bläddra förbi ^^,
Okej, då vet man. ^
Jag är också irriterad på dom x) Men det är ju ok, när man nu vet varför :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
hehe, dom är lite irriterande x) Men så länge kif finns kvar så.. :)

Man måste klicka för att det ska bli inäkter. Om man högerklickar så öppnas reklamen i en ny sida - och man behöver ju inte läsa reklamen ;)
Okej ^^
För mig är det helt ok, har inte reagerat nämnvärt på dem… nu vet vi ju orsaken oxå.. KANON!
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
Har inte stört mig så fasligt på dom…

Bryr mig inte så mycket om de:P
Jag stör mig faktiskt på reklamen, hehe (A)

Nää, men det är djävligt ohyffsat att lägga något så OT som det faktiskt är i någons tråd…
Och i-och-med det dyker upp lite varstans, utan urskillning, så är det SPAM!!!
#15: Det fanns i precis alla trådar förut också, men längst ner. Det är inte mer reklam än förut.

#16: sa inte "mer", sa SPAM…

Bryr mig inte så mycket ;)
oj har inte märkt att den har försvunnit där nere förens nu :p
Emma
#15 snälla nån, lite reklam har väll ingen dött av?
[säger detsamma som #15
Jag var inne på hamster.ifokus precis. Där var det reklam på tex zoosajten och Köp och sälj på eniro. Det tyckte jag verkade bra….
#22: Reklamen är slumpvis vald, så dom kan dyka upp här inne också.
Haha, ju mer folk snackar om det ju mer stör jag mig. Haha (A)
#25 haha…synd;P
Hehe (A)
#25: Haha ;)
Putt