Fransk vädurskastrat
Idag flyttar Ior tillbaka till sin gamla matte eftersom han inte fungerar ihop med min hona som planerat. Först lät det på henne som att hon skulle ta tillbaka honom och inte sälja honom. Men nu när vi bara skulle bestämma tid så frågade hon om jag visste någon som skulle kunna vara intresserad av honom…?
Han är världens gulligaste blåa franska vädurshane, kastrerad. Bor inne nu och går på låda. Vill inte vara instängd utan van att få vara med. Har också börjat vänja honom vid sele med koppel. Går finfint!
Går jättebra ihop med andra djur som katt och hund, men inte min kanin i alla fall. Eventuellt att det skulle fungera med en annan hona.
Tror att han gärna skulle bo ute till sommaren, men med stort utrymme i så fall. Är absolut ingen burkanin. Aldrig varit heller.
Han är född 5 maj -2007 och har fin stamtavla, men är inte öronmärkt. Plus kastrerad som sagt, så han är en kelkanin. Jättemysig!
Ikväll åker han tillbaka till Södermalm, men skulle någon vara intresserad får ni jättegärna kontakta mig för mer information!
Just det, han kommer kosta max 500kr och då medföljer stamtavla, Atlas 10 transport, stor vit toalåda från Ikea + startfoder och matskålar.
Inga onödiga inlägg, pm:a helst vid seriöst intresse/frågor.

Hur länge sen blev han kastrerad? För om du satt ihop dom någon vecka senare så brukar det oftast bli bråd eftersom att massa lukter från rengöringsmedel finns kvar i hans päls. Förlåt för onödigt inlägg!

Vill som sagt inte ha några onödiga inlägg här men skulle någon vara intresserad kan jag lämna telefonnummer till ägaren!
Han finns alltså i Stockholm på Södermalm numera.