Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 255 ggr
flisan93
0

OT- alla hjärtans dag

imorgon är det alla hjärtans dag:D Ska ni göra något speciellt? Kanske med någon ni gillar extra mycket?…;P<3

johanna_loveAnimals93
0

Nej, jag tror inte det. ^^

BlackTear
0

Jag är ledig från skolan *wiiie!*
Sen så är det ju HIM konsert imorgon, f*n att jag inte har biljetter.. :/

Annars ska jag sova jättemycket och mysa med kaninerna, och kanske göra något med någon ^^

Zvintos
0

Nope. Alla hjärtans dag har blivit sådant försäljnings-jippo att själva tanken med dagen är förstörd för mig.
Kan fira våran kärlek alla dagar på året, varför just en speciell dag? =)

KvirrZ
0

#2 då hade vi kunnat gå tillsammans :(:( *vill se*

Sjuk, antagligen sjuk imorgon också.. annars hade man väl ändå fått fira med ninerna<3 Isaac är min pojkvän xD

- Mvh Emma

BlackTear
0

#4: Jaa, ellerhur xD Jag vill gå dit iallafall, det kanske står nån å säljer biljetter typ.. svindyrt men iaf xD

[Niike]
0

Emma o Emmy era nötter, kom ner till Hultsfredsfestivalen xD Him kommer diit *locka* :D:D:D:D

emmsaaan
0

Jag ska bara vara med djuren & min drygaste kompis som jag INTE orkar med.. SUCK :(

Clariiz
0

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Jag ska hem till en kompis, sen ska jag rida :P.

Efter det så kanske jag är med någon :). Vi får se..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lippo
0

Tror inte det händer ngt speciellt. Vi ska ha kärleks lunch i skolan, typ det hemma också =) Ska mysa med kaninerna och så annars bara ^^,<33
#7: Måste du vara med henne/honom då? :(

Tisdus
0

Det blir inget speciellt, eventuellt myskväll med pojkvännen :) Eller iaf några timmar på eftermiddagen. Men själv tycker jag att Alla hjärtans dag bara är ett kommersiellt jippo som företagen har hittat på för att sälja extra mkt grejer.

Håller med #3 :)

Jjohaanna
0

Själv ska jag ha tyska prov JAG HATAR TYSKA önska mig lycka tillOskyldig

[Niike]
0

#11 Lycka till (a)

Elino
0

ge henne en present och kort och nått göööt! ;D

Lizzan
0

Nja, köpa nåt gulligt godis till vänner + familj :)

Katter3
0

Är lite halvkrasslig, hemma från skolan. *Jippie* :)

Ska inte göra något speciellt, vara ute lite med ninisarna tror jag.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

KvirrZ
0

som jag trodde är jag fortfarande sjuk.. så jag busar med mina kaniner :)
och ska städa mitt rum för emmy(blacktear) kommer imorgon och hon kommer nog bli rädd om hon ser mitt rum som det är nu (A)

- Mvh Emma

BlackTear
0

#16> Haha, du får en hjärtattack om du ser mitt (a)

Tejo
0

Jag och min kära man ska till syrran och hennes kille på "alla hjärtans middag" ikväll. Det ska bli skoj, umgås väldigt mycket med dem Glad

Theresze
0

Har lov, men jag ska inte göra ett skit:)

sputtnick_plexus
0

Ska vara med kaninerna & min familj ^^

flisan93
0

Ska vara med min underbara kompis Emelie. Har gjort ett kort till henne och ska nog köpa nå godis.<3

GLAD ALLA (L)- DAG!<3

Hanna-
0

Jag ska vara med Zorro som blir ett år idag <3
Jag ska även plugga inför SO-provet som är imorgon..

Frajda
0

jag älsakr ju dig Linn <33 jag ska öva på no-provet till imorron :(

Hanna-
0

#23: Det är mycket prov just nu.. *suck* Hade inte ni prov i svenska idag eller nästa vecka? (jag kanske har fel, men jag tyckte Amanda sa det).

Emeliek
0

jag har slått på stort idag och storstädat huset för att maken ska bli glad, han har möte fram till kl 19 så matlagningen har börjat nu, det blir krispiga räksnacks till förrätt, varmrätt blir lövbiff med potatis och sås efterrätt blir kladdkaka med grädde *mums* vad jag ska äta till för och huvudrätt vet jag inte än (är veg)

blaskigtkaffe
0

Jag har varit på sjukhuset hela dagen idag >< trevligt ställe att vara på alla hjärtans dag … Jag har haft ont i magen i några dagar nu, alldeles vid blindtarmen, så vi åkte in på akuten eftersom det bara blev värre och värre. Lyckligtvis var det ingenting, inte ens urinvägsinflammation. Det innebär ju dock att det kan vara nåt annat >< .. Men jag är hemma nu iaf, och ska snart mysa med kaninerna :)

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLA :)

Ync
0

Jag har varit hemma, mådde inte så bra, :/
och hela dagen idag ska jag svulla i kakor och choklad, :(
jag har ingen å vara med.

GlAD AllA HJÄRtANS DAG  :) (L)