4,5årig dvärgvädurs hona
Hej. Jag har en 4,5årig dvärgvädurs hona som söker ett nytt hem . Detta är pg.a brist av intresse och brist av tid.
Hon heter Skrollan och jag har haft henne i ungefär 3 år och när jag köpte henne så var hon nästan 1år gammal . Jag vet tyvärr ingenting om hennes bakrund. Det jag vet är att hon som min mamma köpte henne av hade i sin tur köpt henne från en uppfödare. Alltså är det väl ingen bra ide att avla från henne kan jag tro när jag vet så lite om henne.
Hon har ett väldigt fint temperament och har aldrig bitit någon som jag vet . Dock kan hon "morra" till ibland om man ska ta upp henne utan förvarning eller så. Det har börjat nu när jag inte haft någon tid för henne men det upphör nog så fort man umgås lite mer med henne. Hon kan sitta i ens knä och gosa flera timmar om man sig så vill. Hon är absolut van vid andra djur då vi har en massa andra djur hemma.
Hon är vit/brun. Vet inte vad det är teckning (kan ytterst lite om kaniners teckningar). Hon har röda ögon i vissa ljus och min mamma brukar alltid säga att hon ser ut och vara typ halvalbino men jag vet inte om det finns något som heter så :P Tror hon hör lite dåligt också men så har det alltid varit. Annars mår hon fysiskt bra, hon har väl rätt tråkigt nu när ingen gosar med henne lika mycket som förut.
Anledningen till att jag vill sälja henne är för mina föräldrar är skilda och nu har min mamma (som jag har Skrollan hos) flyttat utanför stan och då är det väldigt svårt att hinna umgås med Skrollan och så. Jag bor hos min mamma endast varannan vecka och ibland inte änns det och jag kommer hem väldigt sent och jag har väldigt mycket läxor och sånt så det blir lixom ingen tid kvar för henne.
Jag begär absolut inget högt pris för henne imed att jag vill sälja henne så fort som möjligt och det ända jag begär är att hon får komma till ett seriöst hem där man har tid och intresse för henne. Ett hem där hon kan vara lycklig sina sista år.
Skulle bli överlycklig om det finns någon med intresse för min bebis =)

plzzzz ???

Lite bilder kanske? :) Är dock själv inte intresserad av att köpa, men eventuella intresserade vill nog se bild :)
Lycka till! :)
Lycka till!
Putt