vågar man ha en fläkt?
har letat element som en tok de senaste dagarna för att kunna sätta ut Belzebubb i lekstugan, hittade bara ett på 300 volt men behöver ett på 220 så det sket sig, hittade dock en sån där fläkt som ska gå på och av utav sig självt, är lite osäker på den, det känns ju inte så jätte säkert, någon som har en sån hos sina kaniner?
har ställt den på bordet och satt igång den för att se hur den funkar just nu..
Jag förstår faktiskt inte riktigt hur du menar men jag blir rätt tveksam ?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

en sån där fyrkantig fläkt med termostat som ska gå på och av utav sig självt..

#0, ska du ha din kanin i Lekstugan ?

typ, två av dem i alla fall, har eg ett varmt föråd att ha dem i men nu fick en av dem ungar trots att det inte skulle bli några och trots skiljeväggar lyckades den andra honan ta sig in till den med ungarna så nu sitter hon i en vanlig inomhusbur i källaren ensam och hanen kan fortfarande göra bäbisar så honom kan hon inte vara med heller så jag tänkte att om jag värmer upp lekstugan så kan jag dela av och sätta in både henne och hanen där så har de sällskap av varann.
till sommaren så ska alla kaniner flytta ut till en stor Hage med olika sektioner.

Hade en liknande fläkt i ett kaninstall en gång.. Monerade den uppe i taket. Fungerade riktigt bra! Men det beror ju oxå på kvalite och sådant…

monterade, menar jag 

tvingade gubben att fara till stan och köpa ett sånt där element på ben som man kan flytta, så nu har jag skottat upp en gång till lekstugan, svetten bara dryper om mig! stod upp till midjan med snö och skottade som en tok..
så snart jag lever igen ska jag rensa ut allt därifrån!
#7 Det låter bra :)

hur funkar ett konvektor element eg?
såg på det jag har köpt att det finns som ingen termostat, kaninerna är ute i lekstugan nu och det är varmt och skönt, uppe i min höjd så är det jätte varmt men i golvhöjd är det precis lagomt!
funderar på om elementet är inställt på en viss temperatur eller hur det är, det står på 650W nu.
tänkte på att det kanske kan bli överhettat!?
hmm.. vet tyvärr inte, *putt*

har just varit ute och höll på att dö av värmeslag 30 grader fortfarande, låg nere på golvet och kröp där det var runt 15-20 grader sååå skönt!
satte in en timer nu så att elementet är avstängt nu och går på klockan 1 inatt och sedan slår av klockan 5 på morgonen igen så får jag sätta på det igen sen när jag är ut på morgonen.
Martins morfar ska upp till martins kusin imorgon för han har haft några 230v element där men Johan kanske har städat bort dem så jag håller tummarna för att de är kvar, så vi kan byta till element med STÄLLBAR värme..
GAH! blir tokig! alltid ska det vara något som strular…
HATAR EGET HUS! snart flyttar jag till lägenhet igen!! så det så…