OT - Alla hjärtans dag :)

Jag ska göra en "tårta" som ser ut som ett hjärta och ge den tårtan till min kanin. :)
Själv ska jag skämma bort mina kaniner. Och så ska jag ordna en dejt mellan våran kastrerade hane (Sunny) och våran hona (Smulan) :)
Ska fundera på vad det blir till middag, till kaninerna då :)
Annars ska jag nog typ inte göra något. Kaske köpa några rosor till några vänner lr något sånt.
#1 Vad gulligt! :)

Äh, jag vet inte.. Det är så tradigt när man inte har någon att liksom fira med.. ;P
Det blir väl att kanske hänga med några kompisar.. eller fest.

Ska skämma bort dom, vill egentligen bara iväg till västerås & shoppa MASSOR med leksaker & godis till dom, men har inge skjuts & inte tid heller, vill ju vara hemma hela helgen med nykomlingen :) <3
Jag älskar alla hjärtansdag för det är min födelsedag!! =D I stället för att jag skämmer bort kaninerna tycker jag att dom kan skämma bort mig för en gångs skull ;D
Åker till Österrike på fredag och är borta i 10 dagar så jag är inte hemma. Pojkvännen och djuren får helt enkelt klara sig utan mig 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

jag ska vara med tim :D
"Firar" inte det så mkt, men vi brukar få en "alla hjärtans dag present" av mamma & pappa :)<3
Brukar inte fira. =P
Jag kommer antagligen att vara överlycklig då jag har en Lejonkull planerad till alla hjärstans dag ^^ :D

Jag kommer nog inte göra något speciellt. Jag kommer hem sent från skolan och sen ska jag dansa och sedan ska jag packa till Italien så det blir inget speciellt.
Mitt och sambons problem är att en gemensam kompis fyller år samma dag.. Så, ska vi göra som dom andra och ägna oss åt varandra eller ska var och en sköta sitt?
(Hihi, gissa låten där på sista meningen)

jag fyller år dagen efter^^ men jag har inte planerat att göra något på alla hjärtans dag
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Zorro blir 1 år då så jag ska vara med honom en hel del. :)
Också har vi prov i SO dagen efter så jag måste plugga till det. Sen har jag har inte planerat att göra något annat.