OT - Kollat på valp <3
Idag var vi iväg o kolla på underbara cocker valpar :D Jag har i princip bestämt mig för att välja den mörkaste av dem alla <3 En liten tik som är störst i kullen :) HELT UNDERBAR! Men en filur som också charma mig var en liten tik med världens charmigast prick på huvudet :) svårt val!
Vill bara skriva av mig lite :D

Gud så söööt !:D <3
Lyckos dej som får ha hund :)
Lycka till<3
Åh vad kul! :D
Vovvar som är så underbara :)<3
- Mvh Emma

Gud så rooligt :) Såå himla söt!
Nååååw Shit va söt <3 Man bara smälter :)
Vill också ha hund men min käre fader är tyvär allergisk :/ Men förhoppningsvis ska jag börja gå ut på promenader med en kompis hund :D
Va kul för dig! Lycka till <3
Gud vad kul! Engelska cockrar är det bästa jag vet <3
Vilken kennel?
Jag har en underbar granne som har cockerkennel, där jag får hjälpa till. Lynn o Hasse är "mina" hundar :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

åh herregud, hon påminnde om min lynn <3
Solbackens kaniner
Vad kul med valpis! ^^

Hon är jätte söt!!

Åh, så mysigt med hund <3 Jag ska nog skaffa en toypudel eller chinese crested dog långhårig, minns inte vad rasen heter men vill ha dom eftersom att dom är små + att min syster som är allergisk kan komma & hälsa på.
åhw, Det finns inget bättre en när man får välja valp <3
ååh vad kul! :) båda var jättesöta! Jag längtar tills om ett år… Då blir det kanske en liten valpis hem till mig med! :D

jag håller mig nog till kaniner ett bra tag till ^^ vill jag skaffa hund så måste jag flytta hemifrån & då har jag nog varken tid, plats eller pengar.
Ååååh vad söt!
Vad roligt att du ska skaffa valp! Dom är ju för söta, man bara avgudar dem! … ända tills de är i tonåren.
Du får lägga ut en massa bilder sen när din valpis kommer hem:D
Gud vad roligt :) Och jäklar vad ful den var *host* host * Hellt underbar söööt juu !
Söt! :)

Nej gud va söT!!!!! :O
vad söt! Hundar är underbara, lycka till! :)

#10 Power Puff heter dom :P
Dom är SKIT söta! Min kompis har en. Hon är vit med 2 fläckar på huvet, jättesöt och skit rolig att grejja med :P
Bejja gud vilka fina hundar du har kollat på. Båda var jätte söta, men min favvorit var den minsta, men ta den du tkr om mest :)

Naaw, så söta :D

#21 Naaw
Åh herregud så söta:* Vill också ha valps:)<3

Gud så söta!<3<3<3 :D
Det är så otroligt mysigt med valp! ^^ Önskar våran snart 6 månader gamla kille kunde gå tillbaka till när han var ungefär 3 månader.
(Förlåt, var tvungen att slänga in en bild, hoppas det inte gjorde något).

Vi har betsämt oss för den lilla Blue roan (den mörkare) :D <3 Bonnie ska hon heta. haha
#25 Jätte söt! Rotweiler?
#26: Jajemensan! ^^

Så söta!<3
Naaw vilken sötis :D

Tack :D 3 hela veckor kvar <3
herregud vilken sötis <3

gud vad kul med hund:D önskar att jag fick en hund för mammsen också:) men hon är tyvärr allergisk
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Idag blev jag lovad att jag skulle få en valp efter Lynn!!!
Gissa vem som är lycklig?! Om några år blir det :D
Solbackens kaniner

#34 Vaa kuul ;D Vilken färg? är Lynn? :)
Jag sj har ingen aning om längre vilket jag ska ta :) Hahah. Vad tkr du?

aaw vad söta :D:D

Vad roligt! Grattis :) Åh, känner bra valplukten, åhh myys <3

#36 otroligt fin!! Vår förra Holly var också S&V :) Bonnie (som valpen ska heta) och Holly har exakt samma föräldrar och det blev några S&V också :) Den ljusare valpen som mer är svart spräcklig hade ett annorlunda ansikte och det gillade jag men den andra är en mörk Blue roan och helt bedårande den med.. Vi ska dit nästa vecka för att titta igen :D Då måste vi bestäma oss.

#37 #38 Tack så himla mkt! :D
Aw, jag vill också haa;) Cockrar är så söta:*

42# Gud såå söt!
Naaw, as söt :) Älskar hundar <3