Lejonhuvad dvv söker hem!
Hej,
Efter att ha haft en köpare på denna skönhet men som nu är omöjlig att få tag i har jag bestämt mej för att hon kanske inte är den rätta för min lilla sötnos!
Han blir 8 veckor den 17 februari. Han är supergo på alla sätt å vis. Klättrar på gallret så fort man kommer in i rummet och skulle helst vilja bli buren hela dagarna! Hans mamma är en blåbrokad dvv och hans pappa är en lejonhuvad dvv med fin stam. Och långhårig kommer han bli han ser redan ut som ett litet garnnystan!
Kan transporteras mellan stockholm - Söderhamn via e4! men skulle helst se att ni besökte han först!:)
Han kommer att kosta 275:- och finns i uppsala.
/Johanna
putt
Emma

Vilken sötnos :)
PUTT

putt

PUTT
Putt ^^
åååå vill ha!!!! han är en kopia av min Max som gick bort den 3/12-07!! ååå varför måste jag bo så långt ifrån dig? eller är det kanske du som bor långt ifrån mig? :S XD

putt

#6 vart bor du då? :)
putt
Han va nog min favorit bland ungarna! :) Är kompis med Gogge och har fått träffat hennes små bollar, alla är helt underbart söta och superkeliga! Sociala och lätthanterliga!
Jag går till godo för denna sötnos! Skulle tagit honom om jag kunde, men har inte den möjligheten:(

#10 Haha ja jag är så jäkla sugen på å behålla honom faktiskt:P Men de känns som om jag har så det räcker just nu :P
Men jag behåller honom hällre än hittar ngt hem bara för att bli av med honom! :P

PUTTT!:)

Ingen som vill ha honom? Han är ju supersöt o go :)

åhh så söt!! :)

Supersöt men har inte plats för en till kanin.

#13 ja kattis helt jäkla super söt å go:) vore jätte roligt om ja kunde hitta honom ett super hem! :)