Ska hanen ramla bakåt?
Hej! Igår parades min hane med syrrans hona, men vi vet inte om det blev blev "rätt". Vissa säger att hanen ska ramla bakåt och typ "svimma" efter parningen om den lyckas, det gjorde han inte, finns det en chans att parningen lyckades ändå?
(Vill inte ha en massa kommentarer om varför vi tar den här kullen, det är väl genomtänkt)
Joo, dom brukar falla omkull efteråt :) Då är det ofta lyckat, men det är ju olika ^^
Okej, för det är hans första PARNING och jag vet inte riktigt om han vet hur man gör! :P

Det märker ni nog allt eftersom :) Annars är det bara att para om ;)
#3: Ja det har du rätt i
Ja, den kan ha lyckats. Fast när jag har parat har hanen ramlat åt sidan, inte bakåt ^^
Han MÅSTE inte ramla men oftast gör dom det.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Okidoki

Hoppas iaf att det gick bra .. :P
#8: Ja, det gör jag med, även om det inte funkade den här gången så är det ju som sagt bara att para om :)

Lycka till :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tack så mkt! :)

Varsegod , även fast jag inte har sagt nått ^^
^^,
Lycka till!
Det blir nog bra ändå :)
Det är såklart inget måste, att de måste ramla :P
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

när jag parade min hona så svimmade hanen rätt så många gången .. :P men vet dock inte om det måste vara så för att de ska bli nått..
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Lycka till! :D
Tack igen! :)
Om hon blev dräktig så har hon nu "gått" i 30 dagar, hon är mycket tjockare om magen, dricker mycket, ligger bara och vilar.. Hon gör inget alls förutom att liggga i stort hål i höet och vila… Låter hon dräktig tycker ni?
putt
Ja, det låter som om det finns små ungar i magen ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ja det låter så :)
Vi får väl hoppas på att det blir några små dunbollar!

Om hon nu är dräktig så kommer hon ju att börja boa snart.. Så jag märker ju om det blir nåt! =) Hoppashoppashoppas att det blir nåt!! Vi har väntat länge nu känns det som 

Hur har det gått? *Nyfiken*

ja elr hur hur går det?? e nyfiken :)

Lycka till med kaninbebbarna, om det kommer några!
Nej, det kom inga, det var väl bara våran inbillning att hon blev tjockare.. Men nu har vi parat dom igen, så det kanske blir nåt nu då…? =) Får hoppas det, för Lakrits rymde idag och snällare och lugnare kanin har jag aldrig träffat, så det vore ju hemsk kul om jag fick ha en unge efter honom. Saknar min lilla plutt!
Putt!

#29 Jag saknar Lakrits åxå ^^
Hur går det? Blir det några bebisar tro?
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg

skriv gärna sen om hur det gick :P

Rymde? men leta ni inte? lät som du bara sa jaha han rymde idag nu vill jag ha en ny :S jag skulle ha panik

#35: Förlåt, men det där var inte så snällt skrivet. Det vet väl inte du om de har letat eller inte.

Det e nog klart hon har letat!

29# Rymde? Är han borta? =O

Hoppas han kommer tillbaks *håller tummarna*.
Haha, då har min hane klarat parningen med min säng XD