Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 761 ggr
Bejja
0

Lejonhuvad hona sökes

Söker en Lejonhuvad hona som inte är besläktad med någon av mina hanar. Krav är naturligtvis H bevis / stamtavla.
Jag vill att hon ska vara blåögd och gärna weiner :) Helst mellan 5 månader -> ett år.
Ska vara jämn och fin i tempramentet :)

Söker även weinertecknad hane att låna till en kull i sommar.
Det finns också två kaninungar kvar som inte är borttingade :)

Hör av er vid intresse!

Mvh :)
www.lingonglantan.info.se

Jennie104
0

Å så syn, Jappo är tyvärr brunögd och är gul/svart japantecknad

Lycka till!

galaxens
0

Lycka till <3

skanorskaniner
0

Lycka till!!! Du kommer säkert hitta en fin hona!!

sputtnick_plexus
0

Lycka till!

[Niike]
0

putt:)

saharahs
0

Väntar ungar efter Gabriella (som är efter din Lillemor), där kommer antagligen bli holländare/winertecknade bruna o blå ögon.

Dom är beräknade komma i nästa vecka =)

Bejja
0

#1 Eftersom du ska sälja Jappo pga. hennes temprement skulle jag ju aldrig kunna ta kull på henne.
#2&3 Tack <3
#6 Aha :) Vem är pappan?

Pinacoladas
0

Om jag köper Galax, så kanske du kan få låna honom :) Fast inte till Luna då men :P

saharahs
0

#7 Eros havanna otter

Bejja
0

#9 Okej :) Gabriella är helt underbar.. Lillan går med ungar också, får v 7-8. Hon är parad med en zobelsiames brun hane :) Får se hur det blir. Hon kanske ev. är skendräktig?.. men rikigt sur är hon iaf! Men inte elak :)

Gogge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Jag har en blå ögd vit lejonhuvad dvärgkanin med stamtavla som blir 1 i feb. Om du är intresserad! skickar med en bilder på henne:) / Johanna

Bejja
0

#11 Hej! vart bor du? :D

Bejja
0

Jag är mkt intresserad med andra ord :)

Flippa
0

#11, vilken härlig kanin!

Lycka till med letandet Bejja :)

Lillegard
0

Hej! om du är intresserad så ska jag sälja whoopie nu efter hennes kull. I den fick jag tyvärr bara en hona som jag inte är säker på om jag vill släppa. Men har annars vita blåögda hanar efter henne.

Bejja
0

#15 Jag var väldigt intresserad av henne innan :) Men jag hade tänkt para den nya honan till sommarlovet / efter och det blir ju alldeles för tidigt för henne med en ny kull.

Lillegard
0

Två kullar om året är helt okej för en hona. I detta fallet blir det ca ett halvår mellan kullarna och det är inte förtidigt enligt mig.
Whoopie är dessutom en fantastisk mamma och har hittils fått 5-7 ungar i sina kullar.

Bejja
0

#17 Jodå, honor brukar klara av två kullar per år men jag visste inte hur mycket en kull sliter på Whoopie :) Du kan inte mejla mig bilder på henne + H bevis?