Goa kaninhanar säljes
Jag lägger ut en annons på en kompis kaniner, skriv alltså inte till mig och ni är intresserade.
Kaninerna är två supersnälla kaninhanar, födda den 6 december. Mamman är en korsning mellan hermelin och lejonhuvad, jättesnäll och tålmodig. En mycket bra mamma! Hon är Bourgognebrokad och heter Frenchy (Frans).
Pappan är en DVVkorsning, madagaskarbrokad. Genomsnäll men glimten i ögat. Hoppavlad med bla. Skåningen i släkten (Laylocks S Ch Flames Of Fame) och han heter Blockas Be Baron.
Ungarna har 5 andra kullsyskon som redan är tingade/sålda. Allihopa är jättetrevliga som kel/hoppkaniner.
Den första ungen heter Vindruvans A Crazy Cloud, aka Kludden. Han verkar ha fått lite mer lejon i sig. En kramgo kille med glimten i ögat, lik pappa i temperamentet.
Den andra heter Vindruvans A Crazy Shadow, aka Martin. Martin är en jättelugn kanin. Passar utmärkt som kanin att kramas med, men har säkert kapacitet för hoppning.
Ungarna kostar 200 kr/styck.
För mer information vv. ring Christin Jonasson på 0702830473.
Ungarna finns i Kungsbacka, Halland.
På bilden är det Kludden till vänster och Martin till höger.

Riktigt härlig färg på ungarna!
*putt*

så fina!! :D
Nej men gud så sugen jag blev på den högra! :( Dock ska jag vänta ett tag med en till kanin :P

Putt :]

''Jag lägger ut en annons på en kompis kaniner, skriv alltså inte till mig och ni är intresserade.'' , Till vem ska man skriva? :) Mvh, Romana

Min reaktion när jag såg första bilden: "Oh my!!" (alltså på engelska, och jag sa det rätt ut!) Fy tusan så söta de är!! :D
fy va söta :) lycka till :)

#7 Är ni intresserade är det bara att ringa till Christin, nr står i #0 :]

åh! gullihgo!
Jättesöta! :)

#10 - Okej :]