Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 675 ggr
CoNo
0

Goa kaninhanar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lägger ut en annons på en kompis kaniner, skriv alltså inte till mig och ni är intresserade.

Kaninerna är två supersnälla kaninhanar, födda den 6 december. Mamman är en korsning mellan hermelin och lejonhuvad, jättesnäll och tålmodig. En mycket bra mamma! Hon är Bourgognebrokad och heter Frenchy (Frans).
Pappan är en DVVkorsning, madagaskarbrokad. Genomsnäll men glimten i ögat. Hoppavlad med bla. Skåningen i släkten (Laylocks S Ch Flames Of Fame) och han heter Blockas Be Baron.

Ungarna har 5 andra kullsyskon som redan är tingade/sålda. Allihopa är jättetrevliga som kel/hoppkaniner.

Den första ungen heter Vindruvans A Crazy Cloud, aka Kludden. Han verkar ha fått lite mer lejon i sig. En kramgo kille med glimten i ögat, lik pappa i temperamentet.
Den andra heter Vindruvans A Crazy Shadow, aka Martin. Martin är en jättelugn kanin. Passar utmärkt som kanin att kramas med, men har säkert kapacitet för hoppning.
Ungarna kostar 200 kr/styck.

För mer information vv. ring Christin Jonasson på 0702830473.
Ungarna finns i Kungsbacka,  Halland.

På bilden är det Kludden till vänster och Martin till höger.

CoNo
0

Mamma kanin.

CoNo
0

Pappa kanin.

[Niike]
0

Riktigt härlig färg på ungarna!

*putt*

Pinacoladas
0

så fina!! :D

Taci
0

Nej men gud så sugen jag blev på den högra! :( Dock ska jag vänta ett tag med en till kanin :P

CoNo
0

Putt :]

Romana_12
0

''Jag lägger ut en annons på en kompis kaniner, skriv alltså inte till mig och ni är intresserade.'' , Till vem ska man skriva? :) Mvh, Romana

Tisdus
0

Min reaktion när jag såg första bilden: "Oh my!!" (alltså på engelska, och jag sa det rätt ut!) Fy tusan så söta de är!! :D

denisesalomonsson
0

fy va söta :) lycka till :)

CoNo
0

#7 Är ni intresserade är det bara att ringa till Christin, nr står i #0 :]

iggiWiggiPiggi
0

åh! gullihgo!

sputtnick_plexus
0

Jättesöta! :)