Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 519 ggr
Majsbecka
0

Less på oansvariga kaninägare

Är så hyper less på alla oansvariga kaninägare. Nu ska en av mina kompisar lämna bort sin kanin p.g.a att den är mer till för kel och inte hopp och hon ska satsa på hoppning :s Har sett ganska mkt på blocket om dom som lämnar bort p.g.a bristande intresse. Också trött på typ alla djuraffärer som har en 110 cm bur till 5 kaniner >_<
Ville bara skriva av min ilska här eftersom ni är dom enda man kan vända sig till om kaniner typ :)

emmsaaan
0

Ja, det är hemskt! Jag har kaniner som vänner & familjemedlemmar, inte för att jag vill vinna på massa tävlingar. Suck..

Jennie104
0

jag håller med!

Så himla hemskt! Håller med 0# å 1#

Sosso
0

Usch.

Issis
0

#0  Nää vad taskit! :/ Skulle aldrig göra så med mina kaniner. Kaniner är inget man leker med, de lever är levande varelser som inte går att byta ut som ett halsband, t.ex… :(

Majsbecka
0

#4 Exakt! :/ Och det är som om våra föräldrar skulle he oss på ett barnhem för att vi inte var så duktiga i Hockey eller inte sprang under 12 sekunder på 10 m

Anneliiw
0

Låter fruktansvärt tycker ja. Har man skaffat en kanin så får man ta hand om det oavsett

jusse
0

usch ja! I arken i växjö ( en djuraffär) är kaninerna i samma rum som småfåglarna! och fåglarna är väldigt högljudda! Stackars kaniner… enligt mej då…de är jätte skygga :S

Ellen95
0

Usch!!

emms
0

men tycker tassar och morrhår är bra i växjö alltid rent och fint i alla(!!) burar.

Emma

jusse
0

#9 ja tassar och morrhår är en bra affär ^^ men inte arke..

Moonstrike
0

Jag tycker att det finns för många kaniner i Sverige. Tyvärr, men det är min åsikt. Alldeles för lätta att köpa och alldeles för många som skänks bort efter några månader :/ + dom som aldrig ens hittar nån köpare..

emms
0

#10 nää skulle inte kunna köpa en kanin därifrån :( fåglarna "skriker" jättemkt. har köppt gerbiler därifrån och de blev aldrig riktigt tama.

Emma

emms
0

#11 håller med :(

Emma

Majsbecka
0

#7 Samma sak på Zoologiska eller va de heter -.- De suger. Dom sålde 2 dräktiga möss till min kompis utan att säga något. Men Reginas zoohörna är mkt bättre :)

Fiona
0

håller absolut med !

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg