Djuraffären idag
Gick och skulle kolla på en vattenskål till Ballerina idag, och så var jag tvungen att titta på djuren också.. Och dom hade en liten teddydvv-blandning, en liten kille som liknade Ballerina jättemycket, och han var hur gullig som helst ^^ Synd att jag inte hade kameran :))

ååh :) "Min" djuraffär har aldrig haft en teddydvv tror jag någon gång "/ Vilken färg? är skålen om du hade köpt en? :)

ÅÅhh :) Dom brukar aldrig ha Teddy i djuraffären hos mej .. Synd att du inte hade kameraaan!! ;(
#1 Det är en aluminiumskål att hänga på galler ^^ Inte så jättefin, men praktisk :)

#3: Jasså :) Har också en sådan men har inte satt upp den än :P Dom verkar jättebra (:
Naw, vad sött:)

Vad sött :)<3
Sött :)

Vad gulligt!<3
vad sött :)
fast lite oroande att de säljer teddykaniner. hoppas köparen tar hand om pälsen på den lille :)
- Mvh Emma

hehe jag bor nära växjö och när jag var där och skulle köpa saga så gick vi in på en djuraffär som heter Arken. Tycker synd om kaninerna för de är inne i samma rum som undulaterna och alla fåglarna.. och fåglar är ju högljudda..

Vad gulligt..
Jag var inne i en djur affär i malmö och där satt en Teddy i en jätte bur men helt full med spån i hela pälsen..
#9 Joo lite oroande är det, men djuraffären talar nog om det :) Dom borstar honom själva också :))
#12 Vad bra :)
- Mvh Emma
Gulligt :)
#10 bor med i växjö och tycker arken inte är särskilt bra :/ och fåglarna där är jätte högljudda stakars kaninerna när de kommer dit och är skrämda så får de ingen lugn och ro :'(
Emma