Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 631 ggr
Jeffa
0

MINA FINA BILDER<3

pandabjorn
0

inga fler?

allobosia
0

''mina fina bilder''

du la in en bild och bilden är dessutom inte din.. xD

emmsaaan
0

Ännu en onödig tråd & stora bokstäver i rubriken.. Det är faktiskt olagligt att ta bilder som inte är dina, den där finns ju ÖVERALLT men ändå.

Stormviskaren
0

0# ta bort detta inlägg! ALLA har typ den bilden!!!!!!  ONÖDIG TRÅD som dessutom är lögner.

denisesalomonsson
0

#4 precis…

Issis
0

suck..

Jeffa
0

men hallå inte ert problem XD och jag får vell ha vilka bilder/bild som jag vill!!!:P och jag är inne på min pappas data för min är trasig och på min pappas data så finns de inga bilder på mina kaniner eller nåt annat.

men vad vill ni se för bilder da såå ni bir nöjda! :P

MarHai
0

Vad är det för forum du är inne på nu? ^^

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jeffa
0

asså får jag fråga vad forum är? XD jag är lite dålig på de här XD

Majsbecka
0

Försök att vara lite seriös. Det här är ett kaninforum.. Förlåt för mitt "nedlåtande" inlägg men det är ganska irriterande med sånna här trådar när vi redan håller på att få så få OT trådar som möjligt.

Tina-A
0

Jag tog bort din bild i #0 eftersom du inte äger den.

Rubriken heter "mina fina bilder" och ligger i kategorin "bilder". Jag låter den ligga kvar där i hopp om att du faktiskt lägger in lite bilder som vi kan få se, om du nu vill visa oss. Så tolkade jag rubriken i alla fall!

#9: Ett forum är vad detta är. Många människor är inne på samma sida och kan skriva saker till varandra :)

Försök att hålla dig till ämnet i tråden, speciellt eftersom det var du själv som startade den. Vill du visa dina bilder så går det fortfarande bra att göra det i den här tråden.

Tina, Sajtvärd

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

JossanH
0

ett litet tips? är att lägga in en kategori som heter OT Off topic där alla som skriver i den ska skriva OT framför alla off topic ämnen. Vill man inte läsa annat än om kaniner så hoppar man över alla rubriker som börjar med OT!!

Funkar jättebra på iller.ifokus!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Tina-A
0

#12: Japp, vi har en kategori som heter övrigt = allt övrigt som inte har med kaniner att göra. Även en som heter "måste skriva av mig" för folk som måste skriva av sig, även den behöver inte vara kanin-relaterad.

Dock verkar många bli förvirrade för att ordet "OT" inte finns med bland våra kategorier, så vi håller på att disskutera om vi ska döpa om "Övrigt" till "OT" så att förvirringen lägger sig. Men vi är inte eniga än.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

MarHai
0

Tina, ni kan väl bara göra om rubriken, så det heter "övrigt/OT" istället för bara "övrigt"? :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Romana_12
0

Heheh ^^
Bara så att ni vet så är Jennifer ny på iFokus och vet typ inget..

Men ja ska säga till henne att det är olagligt och att det faktiskt är ett kaninforum ^^..

Men just nu sitter jag här med feber, så ja gör de senare :)

Mvh, Romana<3

Jeffa
0

men jaha jag fattar fortfarande inget XD lite seg. Men jag fattar heller inte vad det är som är olagligt :P

KvirrZ
0

#16 att använda bilder som inte är dina, det är olagligt

- Mvh Emma

Lizzan
0

Värd tråd x)

Jeffa
0

ok då fattar jag :)

Jeffa
0

men jag ska nog göra ett nytt inlägg om mina kaniner istället men problemet är att jag har glömt hur jag gör för att göra ett nytt inlägg XD lite trög :P

KvirrZ
0

#20 tryck på "SKRIV" i vänstra hörnet där uppe :)

- Mvh Emma

Jeffa
0

ok tack för hjälpen gå in på mitt nya inlägg och säg om den är olaglig eller inte :)