Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 772 ggr
Tixy
0

Bygga utebur till inomhusbruk?

Hah, nu är jag igång med mina skumma idéer igen.
Hur bygger man en utebur för inomhusbruk? Alltså, man behöver ju inte isolera dom som uteburar, right? Och vad är lättast att städa - ute eller inneburar?

Bor ju i lägenhet, så att ha kaninen ute är inget alternativ, men uteburar kanske sparar en del plats, eftersom man kan ha saker under den då också? ^^

Tänkte mig isf göra en tvåfackare, hur svårt är det egentligen? :P

aliciia
0

*skummskumm* xD

skall åxå bygga en 2fackare me min farfar :D

Taci
0

Jag tycker det är mkt smidigare om man har buren på golvet, eftersom man kan öppna så kaninen kan hoppa ut o in som den vill då :P Men ja, kanske kan det spara plats att ha den på ben o kunna ha saker under. Men å andra sidan, har man den på golvet så kan man ju sätta hyllor över att ha grejer på ;)

emmsaaan
0

Jag tkr uteburar är lättast att städa, annars måste man hela tiden undvika att spilla ngt på golvet, det är ju ingen fara utomhus.

Taci
0

#3, men hon ska ju ha "uteburen" inomhus ;) Sen att spilla.. förstår inte varför det är svårt, jag brukar ha en plastpåse att slänga spånet i, så jag skyfflar i påsen, o har påsen över buren hela tiden, o skulle man spilla nånting så finns det sopborste (;

Tixy
0

Hum.. Och att bygga tar tid.. Så det får nog bli innebur iaf. ^_^ Får hoppas att det blir rumbyte här snart igen, så jag får det andra stora rummet istället.. Lättare att möblera där. :P

annaforsgren
0

menar du att du ska bygga om en innebur till en utebur eller en utebur till en innebur?

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Zvintos
0

#6: Hon ska helt enkelt bygga en utebur, fast ha den inomhus istället. =)

annaforsgren
0

jaha:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus