Hur reagerar din kanin?
Hur reagerar din/a kanin/er när du kommer till buren/burarna?

Jag har ju burarna i mitt rum, och sitter här vid datorn för det mesta, så dom ser ju mig och så.
Men när jag kommer hem från skolan och kommer in i rummet blir det full fart. Mio bler helt crazy för att han vet att han får komma ut och skutta, och Myran ställer sig vid gallret och grymtar efter matte :) <33 Sen när jag öppnar får jag pussar från alla håll och kanter. Så himla pussiga, mina kaniner xD
Galna. Klättrar upp på gallret, skakar dörren, trycker ut nosen genom gallret. Ja allt för att få uppmärksamhet.
De lungnar ner sig efter att jag har öppnat buren och klappat de en stund 
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

När Mulle är hungrig så skuttar han in och ut från huset och springer runt i buren. När han är vanlig så börjar han också springa runt i buren och vänta på att jag ska klappa honom :) Ibland är han ointresserad och vänder bara på huvudet. xD

Båda står och hopar mot gallret och hoppas på att jag kommer med mat. Man kan riktigt se att dom skriker: JAG FÖRST! TA MIG!! dom små tjockisarna tycker att dom får alldeles för lite och detta brukar lilo strejka emot ibland xD
Niike klättrar på gallret, han är helt galen x) Försöker ta sig över kanten tror jag;) <3
Fia och Alpha skuttar omkring som idioter!:D <33
Lollipop: Blir aldeles vild! Hoppar runt släller si gpå bakbenen, så fort jag kommer in börjar hon "klättra" på mina ben. Sedan i fullfart uppför "trappan" till huset på väggen (sätter sig på taket) och sedan börjar hon slicka mig i hela ansiktet! <3 Myyyys! :D
Ping Pong: Står stilla med bakbenen medans frambenen hoppas hit och dit! :P. Så fort jag öppnar rusar hon fram och börjar slicka på mig <3 sååå söööt! :D
Rutan: Ställer sig på bakbenen, när jag går in sitter hon mest stilla, sedan sätter jag mig ner då hoppar hon fram till mig och slickar mig lite på handen.. <3 ÄLSK!
Molle: Flyger hit och dit i buren :P. Sedan går jag in och sätter mig så hoppar han upp i mitt knä och vill mysa! :D Han är verkligen en mamma pojke ;) Sedan pussas "vi" (snarare han som hånglar med mig xD) lite.. <3 SNUTTIGULL!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lippo blir helt galen och hoppar runt i buren och sträcker sig upp mot gallret, molly sträcker sig mot gallret hon med :D <33

Alla kaniner blir helt galna. Dom vet att när vi kommer så kommer dom att få komma ut och skutta. Dom börjar också slickas när man stoppar in fingret eller handen^^

Hon ställer sej med frambena på gallret och försöker öppna Locket ;)

Laban kommer fram och biter i gallret, så springer han runt runt i hela buren:P..men när jag vill ta upp han så försöker han bitas och springer in i husetXD
Tjoffsen blir helt galen!, biter kraffsar på golvet och när jag öppnar dörren så ramlar han nästan ut för att han alltid ska luta sig mot gallret!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Isaac springer fram till gallret, börjar gnaga och om jag inte öppnar tillräckligt fort springer han runt runt i buren och busar x)
Flickorna springer fram till luckan och tar upp tassarna för att mysa och få mig att öpnna :)
- Mvh Emma
Zoie springer fram till gallret och ställer sig på baktassarna jätte gulligt O_O

Om han ligger ner, så brukar han ligga kvar tills han ser mig helt. Då ställer han sig upp och nosar lite smått.
Står han redan upp , så går han runt lite i buren, innan jag öppnar då han kikar upp på mig. Sedan sätter han sig i ett hörn (Den busproppen! ) och gör det svårt för mig att lyfta upp honom, men efter mycket kämp och lock så kommer han fram, och jag lyfter upp honom <33

De blir helt galna och virrar runt i burarna, skakar på gallren med tänderna och vill att jag ska öppna dörrarna. <3
De hoppar till matskålarna och väntar på att jag ska lägga ner grönsakerna. Och efter några tuggor vill de bli klappade. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Mina blir helt vilda. Springer omkring & klänger på gallret och blir galet pussiga <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hon springer runt och runt som en galning då jag kommer ut ^^

Hoppar runt och ställer sig mot gallret, han ska ju få komma ut! <333

Som de flesta, hoppar runt och ställer sig mot gallret. Och om jag inte öppnar tillräckligt fort enligt henne så börjar hon gnaga på gallret, söööööti :) haha.

Hoppar runt och hoppar på gallret, sen får jag pussar från Mimmi och Dumlé har sin egen hälsning (jucka med min arm xD)

Ingen reaktion alls när vi kommer in i köket, men öppnar man kylskåpet eller tar en tugga på en morot så kommer Molle som en kanonkula!
Molle bor ju i hela köket så han behöver ju inte bli utsläppt.

Thea ligger kvar och tittar på mig med spelande öron, Ebba sticker in i sin bolåda, Ludde kommer fram och tigger nåt (han brukar få en pellets) så han chansar, och Stampe kommer fram och sänker huvudet för att bli klappad..
Först och främst Twinnie jag älskar din bild du har typ som visningsbildeller vad det nu heter, nosen rös sig *smälter*
Penny brukar sätta sig upp och komma fram och hälsta, om det är mat dags så springer hon runt ltie på ndervåningen innan hon hoppar upp till övervåningen och kastar sig över maten. :) När man öppnar luckan för att hämta henne som kommer hon (oftast) och sänker huvudet för att bli klppad :)
Sputtnick & Plexus blir alldeles galna, dom skuttar runt i buren.
De blir totalt galna ^^ Belle hoppar upp i sin höhäck ibland xD
#26: haha ;)
Myran och Guldus är rätt lugna av sig, sitter mest stilla :)
Isak är däremot vilding, racar runt i buren och klättrar på gallret, haha tokisen <3 :)

frallan reagerar lite olika. För det mästa hoppar hon upp på hyllan eller går in i boet om man håller på att öppna burdörren. Ibland sitter hon kvar lungt. Det är olika

Hon bryr sig knappt.

Äääh, har glömmt ;)
Channie blir alldeles galen och springer runt i buren som en tok, ibland glädjeskuttar hon oxå. När jag närmar mig buren sätter hon upp tassarna på gallret och klättrar, hon vill att jag ska öppna snabbt. ^^ <3
Cassie springer runt runt runt i buren och om jag inte öppnar buren tillräckligt fort börjar hon gnaga på dörren. :P <3
Totte springer fram till gallret nosar och klättrar, försöker komma ut, försöker sticka ut nosen. När jag just ska öppna buren så brukar han lägga sig på rygg, alltså inte på sidan, utan på rygg. haha ^^ han är så gullis! När man sen öppnar buren kan man helt plötsligt ha en kanin i famnen.. han hoppar nämligen upp ibland. :D <3
Haha, galna. :) Framförallt Putte.
TRYCKER ut hela nosen ut för gallret x') myspysarna <33
#35: haha, naaw ^^

Allas kaniner blir helt galna, Mulle bara sitter där, han ser nästan jämt sur ut. Kan inte se på han om han är glad eller sur?.., fast det kanske hör till temperamentet i tonåren. Antingen är han oberoende eller sticker ut nosen mellan gallren som en häst. sedan är det liksom inge mer. Kanske för att vi inte kännt varandra så länge. Typ den enda bilden jag har när jag tänker på honom är att han är så jäkla söt. Och den enda bild han har när han tänker på mig är säkert, en människa som matar och går ut och går med mig. ^^, måste gosa mer med han :d
Ibland när han är sur, och så brukar han bita i mina kläder :( :P
Nikita är glad när det kommer folk fram till buren, bara mat i skallen på henne *fniss* Hennes burkompis (kastrerad) är väldigt go av sej.
dem andra är lite skyggare men då dem har vart stallkaniner hela livet…

När man kommer ut i garaget brukar alla bli tokiga å tro att dom ska få mat (:
När jag går in i mitt rum där sötplutten är så brukar han komma och springa efter mig på en gång (: om han inte ligger och sover dvs, då brukar han bara kolla lite på mig (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Saga snurrar runt för att se vad som pågår, hoppar ner från sitt hustak (hon är alltid på trähusets tak och sover) och kommer fram till burdörren och sträcker ut framtassarna genom gallret :)
Biomon som nu på vintern oftast ligger inne i boet kmr o kikar ut genom bodelsöppningen. Så fort hon får en morot lr annan godbit går hon in i boet igen och äter upp den. ^^
Pikáchu skuttar fram till burdörren och efter några klappar snappar hon åt sig en morot hon med :P
Min förra kanin Rabba blev heltokig så fort jag kom in i rummet :P Rusade runt i buren, hoppade fram till burdörren och rafsade på gallret och kunde inte hålla sig stilla :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Baron blir tokig, och försöker rymma ur buren, han vet att han oftast får ut och skutta i köket då :] Virvel kommer farandes och ställer sig på bakbenen, och gör allt för att få lite klapp, sedan får man en puss som tack :D <3
Molle sticker in i huset och Leah kommer fram och nosar ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

hahaha hon springer till luckan och vill komma ut och få mer mat:)
Malaika blir helt galen, spriner fram och tillbaka i buren och skakar galler. <3 Tokkanin<3