nej, vad hemska männiksor..
även om man inte fattar så mycket för det är ju inte på svenska så förstår man lite.. stackars kaniner som bodde där… kolla på bilderna..
Medarbetare på Hundar.ifokus
Fyfan, vissa människor är verkligen hemska!! :(
Usch!
- Mvh Emma
Fy fan !

"hemska" är en underdrift.

FYFAN. spyr nästan.
#4.. du har rätt..
#5.. usch ja, jag med nästan…
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag blir helt tårögd. Så jäkla hemskt :/
FYFAN VILKA CPBARN ASSÅ! :@

fyfan:@
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#8 Jag vet att du och alla andra upprörs jättemycket av det här och jag med, men använd inte benämningen "cp"!

42 kaniner också … usch. Vilken mardröm.

Alltså fy f*n! Stakars kaniner

Asså fy stackars kaniner som levde i sitt egen urin! :( Skulle vilja ha allihopa om jag hade plats :/<3
Gud stackars kaniner! Djurplågare! VIll ta hem alla kaniner och ge dom mat och vatten och hö, gräs och allt!

fy vilket äckel som har låtit dom bo där! man blir så arg!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

*Skakar på huvudet*
Fy fan vilka cp människor, hatar sånna som köåper djur men tar inte hand om dom!!! Åååh vad jag blir arg!

Jag fattar inte hur man kan göra så mot levande djur! Dom har faktiskt känslor. Dom är nästan som vi människor!
stackars djur

Fyy så hemskt!
Hur kan det bara finnas såna människor som gör sånt dära mot djur!='( Djur har ju faktiskt också känslor!
fy så hemskt..,!

:(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
;(
Är det något "riktigt" hemskt på bilderna? Jag vill helst inte kolla, då jag ofta får extrem ångest av sånt. Men om någon kan beskriva vad som är på bilderna?
#17 jag tycker som psyko, använd inte benämningen "cp" åt dom..
- Mvh Emma
Jag har sett det förut . Hur kan man göra så Dumma! människor :@

HERREGUD! :@
synd att det är på danska, ville så gärna läsa. :/

#23 - på en bild är det en kanin som sitter i en riktigt äcklig bur som är orangefärgad pga all urin men massa bajs överallt. Sedan sitter kaninen också på en död kanin. :S
Fyfasen asså… Jag fattar inte.. Har de människorna ens nåt hjärta???? Vet inte vad jag ska skriva. Så himla, himla, himla omänskligt pissskitbajsäckligt gjort! Vill bara ta hem alla stackarna och ge dem kärlek! Åhh, shit asså >.<
Varför säger ni "cp barn", "cp människor"?
Sluta att säga så!
Det är INTE okej att använda ordet "cp" som ett hånord, jag blir jätteilla berörd (och jag är nog inte den enda som blir det) när ni skriver så.
Däremot kan jag säga att h*n som gjort det här inte är frisk i huvudet. Ingen "normal" människa kan behandla varken människor eller djur sådär. Han borde låsas in i en bur i resten av sitt liv och tvingas klampa runt i sin egen avföring för resten av sitt liv.
#29 Håller helt med dig. Cp är ett handikapp, det är jättesynd om människor som har det. Så hur kul kan det kännas för dem när man använder det som "hånord"?! Nä usch. Tänk er för och prata sen! ;)
MISSHANDEL !! stackars kaniner som får lida så :(
usch!!!!stackars kaniner!
Jo :/ ..Det stog i tidningen här i Norge en dag om en katt som var 4 år som någon hade hett syra på! :'| Den hade typ 4 stora sår och hade blivit mycket opererad!

Usch
Usch fyfan! :'(
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

fyfan. :''((

Stackars djur!:'(
#26 faktist Norska men ändo :)
Värd på Choklad iFokus

NEEJ! STACKARS KANINER! JA FATTAR INTE VARFÖR DOM GÖR SÅ??!
JAG BÖRJADE BÖLA NÄR JA SÅG DE!
Usch…jag börjar nästan gråta:( Visst är det en död kanin i buren eller ser jag bara fel?!
#41 Ja, den är död :'(
- Mvh Emma

Stackarna, man fattar inte hur människor kan vara så grymma ibland.
#33 Usch stackars liten katt. En av katterna jag har här hemma hade någon haft nåt frättande på innan jag hitta honom hans nos var helt uppfräten och hans tassar också sen var han hur jävla smal som helst fast det hade ju dock inte med de frätande att göra. Inte alls långt ifrån att svälta ihjäl.
hej hej silka hemska människor dom e nog helt galna (HATAR DOM!!!!!) jag blir så jävla arg!!!!!!!!!!!!!!
Fyfan, endel saknar helt änkelt en bit av hjärnan, :S :(
Den ena kaninen är död?

#45 - ja. :(
Usch! :S
ena kaninen är död ? :(
nää fyf**********************n!!!!!!!!!!!!!!! stakars kaniner hur f*n kan man göra nåt sånt omänskligt? helt sjukt asså :'( började gråta typ 
Emma

FY FAN!

asså hur himla konstiga kan man vara?!?!?!?! Jag fattar inte hur man kan göra så mot levande varelser… Nu sitter jag här och bölar.. 
:'( blir helt ifrån mejj :/
sitter me hög musik å typ.. är helt "borta"
usch vad hemskt! De måste ha något stort allvarlig fel i hjärnan för att göra så!! >.< :'(

Asså, guud! >:'(
Har det inte funnits en till tråd om detta? Jag har för mej att jag kände igen bilderna..

fyfan ja !, rätta ordet, Skitigare kaningård får man nog leta efter…
Tror inte alls att man behöver vara ett "cpbarn" för att det ska gå sådäär..
Tyvärr blir det så däär om tex en nära dör eller nått, och man tappar orken och lusten helt..
hörde från Alingsås KAfs norge resa att några av gårdarna hade fler kaniner än burar,mörka skitiga burar mm..
Men de är bara vad jag hört..
#29 Jag håller med ang att kalla någon för CP
En människa som har en cp-skada är lika intilligent som andra, handikappet påverkar inte intilligensen alls!!! Ofta är det en syrebrist under förlossningen som gör att man får en cp skada!!

42 kaniner levde i sin egen avföring och urin i en bäckmörk källare på Sola. Se bilderna.
Djurskyddsnämden (är inte säker på vad Mattilsynet betyder) ryckte ut på måndag ut till en bostad efter att ha fått en anmälan. Där fann de 42 kaniner som levde tillsammans i en bäckmörk källare. En av kaninerna låg död, och låg tillsammans med en annan kanin. I buren fanns 5-6 centimeter genomvått spån och mycket avföring.
Förhållandet för kaninerna var inte hållbart. De hade inget vatten och nästan ingen mat. Det var ingen trevlig syn, säger veterinären Tina.
Djuren har levt under groteska förhållanden. Kaninerna var våta och kalla och satt i en bur i en mörk källare. Burarna var staplade på varandra.
Djurskyddsnämden yrkar på djurförbud. Och det fanns också 10 degusar i källaren. De 41 kaninerna har blivit omhändertagna och söker nya hem.
Fritt översatt.
:(
Gud så hemskt :/ Vad har hänt dagens människor? .. Obegripligt!:S
Usch så vidrigt.. Stackars djur!

Om nu de ansvariga, som några nämner här, är "sjuka i huvudet" , så är de ju SJUKA. De har alltså en sjukdomsbild som är diagnostiserad som en vaneföreställning, och det kan de isf inte hjälpa.
Jag, och andra sidan, bara tror att det handlar om bristande respekt och empati för mindre levande. Vilket i sin tur tyder på en "disorder" i hjärnan, och då är vi tillbaka till ruta ett…
Detta KAN inte ett normalt beteende, de skyldiga MÅSTE ha en abbnormitet i hjärnan!!!

gud vad HEMSKT
!!!
Vem det nu är som har gjort det har jag bara lust att slå SKITA hårt på käften, och ja, överallt! _Dom har inte rätt enligt mig att ha djur!
_
Stackars kaniner, usch usch..
Hatar att se sådant! Dom lider ju va´fan.
Som en sann djurvän borde man ju veta hur man tar hand om djur! Dom är ju fan inget gosedjur som inte behöver mat och ompyssling. Ett djur är ett livslevand varelse!
Dom måste äta grönt, pellets, dricka vatten m.m för att leva.
Jag mår illa då jag ser sådant :/
Så ser man en död kanin ligga i buren!
Dom som har tagit kort borde anmäla, om dom inte gjort det som jag hoppas underligt!
Ååå, jag blir så himmlans arg och ledsen!
Det jag hoppas är att kaniner kommer få det bra igen!
Ursäkta mitt språk jag andvänder! Men måste i detta tillfälle.
Det är så hemskt vet inte ens vad man ska säga jag kan inte ens utrycka mig i ord för hur j*vla dum i huvudet den personen måste vara. Mår bara piss av att läsa sådant här :(
Två ord: Vad Hemskt!! 

Stackars Kaniner…

http://www.dyrevern.no/images/244/forsok_kanin_test.jpg Måste bara visa denna ;(

http://www.dyrevern.no/images/244/forsok_kanin_test.jpg Måste bara visa denna ;(
#54 håller med. jag har sett det här tidigare:( Det är så hemskt:( Hatar människor som kan göra sånt här. UUUUUSCH!!!!!!!

f*n vad taskit! Sådana människor borde inte få leva!:(
Oh fy vad vidrig :S

F*n att det finns sådana människor jag blir så arg:@ :@ :@ Jag HATAR dom som har gjort det här! SÅÅÅ SÖÖÖTA kaniner förutom det dom har utsats för.ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag verkligen HATAR dom! Vilka människor jag skäms att det finns såna!Stackars kaniner
Å jag vill rädda dom och gå med dom till veterenären! Lycka till i livet
Fy Fan, vissa människor ska inte ha djur!!!!!!
Guuud, så äckligt, stackars djur!!

Liksom, hur kan man glömma bort att man har djur i källaren? 
Stackars kaniner
shit :(

fyfan.. jävla cp människor… 
#74; Jadu.. Det kan man undra.. :/
#77; Använd inte förkortningen cp i det du skriver..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Kan inte komma på ett ord, jag är stum för tillfället. Hur tänker folk?

Vågar inte kolla >.<

Jag vågar inte heller kålla.