Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 1276 ggr
Melvin23
0

Ni som förlorat era kaniner

Vad har ni gjort med kroppen sen?

Ync
0

Begravt den på våran äng, :)

twinnie
0

Begravt.

huldisen
0

Jag har begravt dom bakom mormors lada , För jag vet att det kommer alltid vara nån i familjen som äger det  huset och gården.

CoNo
0

Nu har jag inte förlorat något kanin just, men alla djur som dött har vi begravt.

Devin
0

Begravt under en buske som alltid blommar små vita blommor :)

annaforsgren
0

begravt i skogen eller nåt^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

emmsaaan
0

Begravt i trädgården.

Feliciaa
0

Har inte förlorat och vill inte förlora :'(
Men begrava skulle jagt väl göra.

MarHai
0

Begravt hemma.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

emmsaaan
0

i ett hörn i trädgården har vi gravarna. 2 gerbiler, 2 kaniner & en fågel vilar där. RIP.

Alla minneslappar & kors har blåst iväg så nu vet jag inte vart mina älskade gerbiler ligger </3

Devin
0

Vad synd :(

Clariiz
0

Begravt..

Här ligger det: 1 kanin (de andra två rymmde :'(), 1 marsvin, 3 gerbiler, höns, en kameliont och en hund. (hunden brände vi dock först, och la i halsbandet i unan innan vi begravde henne.. :(.

R.I.P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

De andra djuren vi förlorat har vi skickat iväg då de var förstora att begrava. bla. Minigrisar. (2 stycken som dött här hemma (avlivade) och resten sålda vi)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Agda
0

Slängt ut dom i skogen eller eldat upp dom.

kanin
0

Begravt i skogen.

Lans
0

Slängt. Var mitt i vintern så,..

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Frida
0

Har haft turen att inte förlora en kanin. Men vi hade en sköldpadda när jag var mindre som dog. Honom begravde vi vid en rosbuske och sedan hittade jag en skiffersten som jag målade motiv på samt skrev namn och datum. Den står kvar än idag och det måste vara 10 år sedan.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Katter3
0

Begravt.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Pinacoladas
0

har inte förlorat en kanin, men 3 katter, den ena blev 16, den andra var bara kattunge, och skulle öppna ögonen den dagen Och den andra var min älskade katt Tussan :'( Hon dog när hennes kattungar bara var 3 veckor :( Hon betydde så mkt för mig… Min älsling dog av en hemsk sjukdom som hon fick ett akutanfall av, som man inte kunde bota :( Det är en av världens ovanligaste sjukdomar, och självklart får då min älskling den :'(
VILA IFRED mina älsklingar.. Victoria.. Simba.. och Tussan

Sitter här och gråter för er skull nu.. Ni betydde så mycket!! Victoria våran lilla låtasas mamma, kelegris.. Simba ditt lilla busfrö, som var full av liv.. Tussan min älskade bästa vänn… :'(
R.I.P JAG SAKNAR ER!!!!!!!!!!!!!

Pinacoladas
0

Vi begravde dom, skulle aldrig kunna göra något annat :'(

Zvintos
0

De kaniner som dött här på gården har vi begravt på samma ställe.
Har en liten begravningsplats där. :)

Sotis
0

Begravt

Ellen95
0

Begravt dom i en liten skog

skanorskaniner
0

Begravt..
Flisan ligger bredvid Kaninhuset bredvid några fina buskar som är jätte fina på sommaren(kommer inte på vad de heter)..

Tejo
0

Uppvuxen på gård men alla möjliga djur. Mindre djur har alltid begravts hemma. Kaniner som dött för mig sedan jag flyttade hemifrån  för 10 år sedan begravs ändå hemma hos mor och far som bor på gård på landet. Bor i stan i lägenhet själv.

flisan93
0

#1 har du haft en kanin före du fick Embla och Emilo?

Jojsan
0

har inte haft något djur som dött..

ciss
0

#26: Svarar åt Fanny. Hon hade en s/g japantecknad dvv (korsning?) när hon var liten, som hettte Honba. Hennes syster hade en lejonkorsning tror jag, han hette Hanba. Hon har också haft en svart/vit liten kanin (minns inte teckningen) som hette Robert. Sen har hon ju haft marsvin och katter och så :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sosso
0

Den ena begraven och den andra tog veterinären hand om efter avlivningen och begravdes utanför kliniken.

Moonstrike
0

åkte till djurklinik/veterinär (?) och lät dom krimera..

Mimmiih
0

Jag har inet förlorat en kanin, men en hel del tamråttor.. :P  Har begraft dom i skogen på baksidan av huset! :)

Salish
0

Begravt

Kristall
0

Begravt, på två olika ställen. Vid ett gammalt äppelträd med jättemånga vackra blommor om somrarna hos pappa (där vilar bland annat min första katt och flera andra katter, min dvärgget och en fågel..) och hemma hos oss vid en vacker del av trädgården omgiven av äppelträd (där vilar bland andra våra tamråttor, vår dvärghamster och min morbrors kanin).
Var på tal om att kremera min förra kanin, men det blev begravning ist.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Jennie104
0

Har inte mist nån kanin

Men en katt, Sune<3 Han ligger vid vår sålda sommarstuga ;/

Mysofi
0

Begravt.

Tindra1
0

Jag har begravt den i våran trädgård.. Ibland sätter jag blommar på graven .. =)

Casper
0

Har en del djur begravda i trädgården, hos min förra man, där han bor kvar och några som dött sen jag flyttade från huset ligger begravda ute vid stallet där jag har mina hästar. Några enstaka smådjur som blivit kastade men det kändes fel så det är inte många. Vissa har legat i frysen i väntan på att kunna gräva i jorden om de dött mitt i smällkalla vintern… ;)

[Niike]
0

Begravt
Under vårat finaste körsbärsträd i trädgården är det en stoor platt sten, "framför" den är det 3 gravar. Min underbara katt som jag aldrig kommer glömma vars namn var Laban, hans bor Leo samt en undulat; Candy, ligger där. Min systers hel-goa kanin, Kiara, ligger begraven en bit bort i skogen framför några hasseldungar. Hennes grav är inhägnad så man inte ska gå där och trampa. Det var länge sen jag förlorade en kanin nu, så jag kommer inte ihåg var de jag haft innan är begravda, men det är nog någonstans utanför trädgården. Mina fina hamstrar har begravts i "hasseldungen", en bit från Kiara.
Höns begraver vi ej, jag tror pappa kör ut dem till skogen..

emms
0

i skogen men båda har fått ligga infrysta eftersom de dog när det var vinter :( har haft 2 kaniner den ena blev inte enns ett år den andra 2½ år saknar dom så mkt :'( har inte begravt min förra ligger kvar i frysen dog för en vecka sen har gråtit så himla mkt över henne :( har otur med mina kaniner vetrinären säger att de var medfödda fel :/

Emma

[Kaninfluff]
0

Har inte haft den oturen ännu, men den sorgliga dag Ponti lämnar oss ska han begravas på sitt favoritställe, vårat gamla hus (på tomten asså). Där sprang han fritt hela dagarna, och jag lovar, den tomten var gigantisk. Även om jag inte bor där längre kommer jag alltid besöka det huset, det betydde så otroligt mkt för mej och Poti, typ som en vän. Jag grät i 3 veckor när jag fick reda på att vi skulle flytta.

Gud asså, jag gråter när jag skriver tillochmed, när jag tänker på den tiden vi hade där. Det var det lyckligaste året i HELA mitt liv. <3