OT-Vilken e den bästa dagen i veckan?????
Vet ej om det finns en sådan här linje redan men
Vilken dag i veckan tycker nii/du är bäst/roligast:)

Lördag <3

Lördag å Fredag
Fredag, för då vet man att man har hela helgen framför sig :)
Lördag och Fredag kväll. (HATA TORSDAG >.<)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

LÖRDAG

Min elördag och fredag absolut inte söndag
LÖRDAG:::FREDAG:) <3

Det är väl OT - STOPP idag. (?)
#8; Just ja!.. Det är det.. Hoppas nån kan låsa då..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Onsdagkvällar, fredagar, lördagar och söndagar.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Torsdag eftermiddag för då rider jag :) Sen fredagkvällar och lördagar.

Jag HATAR måndagar för då måste man stiga upp tidigt till skolan efter sensovarhelgen! Men ändå ÄLSKAR jag måndagar för då har vi gympa<33 Tisdagar hatar jag också för vi slutar 15:30 men vi har gympa där med, och på rasterna hinner jag spela biljard MYYCKET :D lördag eftermiddag&kväll och söndag.
Måndag, Tisdag, Lördag eftermiddag/kväll, Söndag.

hahaa. det var lite mkt xD
Fredagar! Praktik i djuraffär, tänk en hel dag med andras djur + mina när jag kommer hem ;) Sen är det ju en hel helg att se framemot!
Tisdagar, Fredagar och Helger ^^

ONSDAGDAR SUGER!! Du börjar jag tidigt slutar sent och det känns långt till helgen… xP
Är det ingen mer en jag som hatar Torsdagar?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#18 Jag! Vet egentligen inte varför, men har tyckt att det är värsta dagen på veckan sen jättelänge tillbaka! xD Jag tror det började när jag gick i typ sexårs och pappa slutade sent varje torsdag, så han hämtade mig klockan fem typ och jag hatade det! Och det har liksom satt sig kvar i minnet och nu är det jätteofta typ längsta dagen i skolan på torsdagar, värsta lektionerna osv.!
#194; haha :P. Jag hatar torsdagar eftersom det är nästan fredag! Det är inte fredag, bara nästan. usch usch usch..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag hatar måndagar.. att behöva stiga upp tidigt efter en slapp helg liksom.. ;) Finns väl ingen annan skoldag som jag ogillar eftersom vi alltid börjar samma tid - 8.25 - och slutar samma tid - 14.25. Gillar onsdagar annars oxå för att då får vi gå till butiken/posten/vart vi nu vill på lunchrasten som är typ en halvtimme ._O Då brukar jag köpa kanin-, katt- eller hundgodis (förr köpte jag alltid en chokladkaka men mina klasskompisar kom och åt upp typ 9/10 av den varje gång O.o) :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Fredag och Lördag
HATA måndagar >.< går till 2 i 4:a åså får ja gå till skolan när de e bäcksvart.. men det är de varje dag.. menmen..
Jag gillar Fredagar :)
å sågillar ja inte torsdagar >< vi har "syslöjd" å våran lärarde e helt jävla cp.. hon typ hjälper inte mej.. så säger hon att hon inte kan hjälpa mej eftersom ja e vänsterhänt.. hon är höger..
Hata Syslöjdslärare,Busschafförer och Lärare !

Fredag och måndag…
Fredag för då vet jag att jag har hela hegen att vara med min kanin.
Måndagar gillar jag för jag hatar måndagar… lite kompliserat..
Men på en måndag vet jag att det är 7 dagar innan det blir måndag igen….

fredagar! :D HATAR MÅNDAGAR TISDAGAR OCH TORDAGAR!!!
Fredagar! <3 Hatar torsdagar!! Värsta lektionerna i skolan då.

Jag gillar nog lördagar bäst, eller inte. Jag vet inte säkert.
Älskar lördagar. <333333
Lördagar är sköna! Dom gillar jag!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]