Hollänsk kanin
Ja^^ Nu är det så att jag är väldigt sugen på att skaffa en Hollänadre till sommaren :D Skulle gärna vilja hära lite personligheter om dem ?
Bilder vore ett stort + !!
Du kan prata med MarHai här på KIF :). Hon föder upp.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Holländares personlighet är helt otroligt mysiga! personliga och jadu, urhärliga ;) Martinas (Marhai) är dessutom hur fina som hellst ^^,
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Dom är snälla, mysiga och lite tokiga =) Dock finns det undantag på punkterna snälla och mysiga… Innan jag skaffade mina första holländare så fick jag höra att snälla och mysiga skulle vara "det typiska temperamentet" på dom. HAHA! Av dom 6 inköpta jag har haft så har 1 haft det "typiska temperamentet". En högg mig väldigt hårt när hennes ungar var ca 3v. gamla, och eftersom hon hade attackerats enda sedan jag fick hem henne så avlivades hon…
Men avkommorna har haft bra temperament, därför har jag avlat vidare på dom. Alla dom jag har nu har bra temperament =)
#6 Kul :D Är rätt så säker att jag ska ha en holländare ;) Säljer du då elr ? Vart bor du ?
Okej :D Skulle gärna vilja ha en i sommar. :)
Kommer att ha flera kullar hela året, mest nu i vår och i sommar.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Har du ljus oxå ? madagaskar (?) Är ingen hejare på färger ;) Alltså ljusare kaninungar..?
Ja det är en bra färg. Skulle inte skadda med lite ljusare ;)
Guuud vilklen fin kanin <3
Man blir ju inte lite sugen på en Holländrade. Dumma dig Martina x).
*övertalammigsjälvomattdetintefinnsbättreenllejon*
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#15 Haha ;) Håller med dej ;D