Jag tror hon hittar på
En kompis till mej säger att man ska bada sin kanin varannan vecka och att man ska ha halsband på :S
Man ska väl ändå inte bada sin kanin utan anledning? Dom kan ju faktist tvätta sig själv …
Jag har aldrig badat sprite
Att bada sin kanin varannan vecka kan väl inte vara bra överhuvudtaget, eftersom kaniner är känsliga och har ganska lätt att dra på sig förkylningar (vilket kan vara dödshotande).
Kaniner är såpass renliga djur att de sköter sin hygien själva.
Är bara i nödfall/inför utställning de kan duschas lite.
Man ska ju inte bada sin kanin över huvudtaget!
Joo man kan ju tvätta den i rumpan om den är lös i magen.
Men annars ska man ju inte det.
Eftersom det är något fett som försvinner då man badar dom.
Kaniner tvättar sig ju själv dagligen också!
Och detdära med att ***** säger att man ska halsband på dom tror jag INTE på. För då kan dom ju fasna i saker och så.
Så skulle det dock inte vara så skönt för en kanin att ha halsband på sig. Katter har halsband, men det är en helt annan sak.
[Namnet är censurerat då man inte får hänga ut folk på KIF //KIF Crew]

#3 Allt hon säger blir man förvirrad av :S
#4: Ja. Tycker lite synd om den kaninen hon hade :/
Hon visste ju knappt hur man hållde ett kanin koppel :@

#5 Hon som leker expert vet inte ens hur man hoppar med en kanin, hon står bara där :S

Jag tkr hon låter jääätteeee konstig x'D
#7: Ja hon är ganska konstig. Hon skulle hoppa med Filippa i höstas. Hon fattar ingenting O.o Hon bara stog där helt stilla men kopplet i handen. Filippa drog och drog. Så jag tog av henne kopplet! Och hon har haft kanin ;O

Asså hon stog helt vanligt och bara kollade på Filippa, som att hon inte skulle hoppa med Flippa..
Hon verkar lite skum^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag tycker inte ni ska snacka skit om henne på en internetsida. Helst inte överhuvud taget. Hjälp henne istället för att "skratta" åt henne! Hon kan ju uppenbarligen inte så mkt.
Har censurerat namnet i #3 då man inte får hänga ut folk på KIF.
//KIF Crew
#12: oops xD
Får man inte sätta ut sånna namn ?

Varför säger ni inte åt henne att det är fel då? :)

#14 Har gjort det men hon är sån som inte kan ångra sig typ. När jag sa att hon hade sagt att man skulle bada sin kanin varannan vecka, så sa jag att man inte skulle bada kaniner, men hon säger att man ska det.
#15 Ni kan ju tillsammans skicka ett mejl till en bra uppfödare och fråga, sen när ni fått det rätta svaret (att de inte ska badas ofta) så visar du henne det…? :P
#16: Smart! :D

#16 Joo, kanske det ^^

Snälla var inte duma mot varandra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!