Två underbara kaniner + bur säljes!
Två av mina kaniner ska jag sälja pågrund av tidsbrist. Båda två är syskon och är födda 4 Juni -05. Jag vill att dom kommer till ett bra hem där dom är trygga och får kärlek. Tyvärr har dom ingen stamtavla eller något annat, pågrund av att den kullen dom kom i från var inte planerad. Dom har rasen Dvärgvädur och Hermelin i sig, mest Dvärgvädur. Pris: 50:-/kanin
Amy: En helt underbar, sprallig hona. Ganska så underlägsen, vet vem som är ledaren. Hon är expert på att smita när hon är ute i ett kompostgaller :P . Tyvärr är hon skygg av sig när man går i koppel. Jag har inte haft tid med henne så mycket. Hon är färgerna grå och vit. Ett underbart minne av hennes mamma <3 . Normal kroppsbyggnad, fin kropp.
Snobben: Huur snäll hane som helst! Kastrerad. Han har allt som en kanin ska vara. Kelig, underbar, lite lat då och då :P , hoppkunnig, framåt, inte rädd för något. Hoppa är det roligaste som finns mer än och sova och äta :D . Han är jätteduktig på att hoppa. Han kan nog komma väldigt långt med honom om man tränar :) . Han har färgen Svart. Kraftigt byggd.
Bur: Det är en utebur och är byggd själv. Den är perfekt som vinterbur, går även bra som sommarbur. Den är Isolerad i huset, ovan på huset har vi byggt så att man kan lägga saker i men kaninerna kan hoppa upp dit så det är inge bra att lägga saker där, nätbotten, "hänglås" om man kan säga så. Måtterna är 120 x 75 cm, höjd 55 cm från botten till tak. Pris: 500:-
PS. Det går och byta ut nätbotten med träbotten, fråga bara så fixar vi det!
Kaninerna och buren finns i Deje, 7 mil utanför Karlstad.
Mvh Mickan :)

söta!

värkligen jättesöta:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Putteliputt

är det närbotten? ;)

Puttis
Nätbotten ska det stå över xD

menar du nätbotten? jaa, det är det

Det står ju nätbotten :O :P

Oj förlåt såg inte ;)
Dom är super söta<3 Syn att det är fel ras och fel tid xP

Haha, okej xD

sry får som du vet inte ta hem mer djur .. :/
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Okej =/

Frittfram och skriva :)

åå dom är så himla underbara juuu<3
Jätte gulliga kan tyvärr inte köpa, har för många

#26 Jaa, dom är så underbara :D
#27 Okaaj.

Putteliputt