Fodervärd till sötnoskanin?
Hej!
Jag sänder härmed ut en liten förfrågan angående om nån här på forumet i Stockholmsområdet, eller i närheten (helst), känner att de skulle vilja vara fodervärdar åt min lilla kanin Grisen? Jag kommer åka bort den 18 januari och eventuellt vara borta till i Maj. Det blir alltså ungefär 5 månader som max.
Grisen är inte kastrerad, så jag antar att det inte är någon hit att ha honom med en tjejkanin. Jag tror dock inte han skulle bråka med någon annan hane - han är inte alls könsmogen till sättet. Jag tror mest han skulle tycka om sällskapet. Jag söker någon som har tid för honom och som kan leka med honom och gosa mycket! Han är en innekanin bör tilläggas.
Hör av er om vilka ni är - helst inte på forumet utan via telefon eller sms om ni är intresserade eller om ni tror ni känner någon som vill gosa med min bebis!
073-532 55 83 eller nena_lehmus@hotmail.com

Lycka till!

Tack! Men du bor ju i Stockholm? :)

ja, men jag har inte plats för en till kanin och vi kan inte ha innekaniner :/

Tyvärr ;/ Skulle kanske kunna om han var ute kanin

:( Men ni känner inga heller som kan ta hand om honom? Det går ju inte att flytta ut honom nu, det är alldeles för kallt för det…

Nepp jag känner tyvärr ingen ;/

Hmm .. Njaee.. känner ingen :'/
Men man kanske kan lägga ut på blocket?

Ja jag ska det, men jag litar mer på er här på sidan… Risken är ju att det är nån barnfamilj som kontaktar en med en femårig son som sliter i öronen. :(

putt :)

#8 Jaa :/
Men hoppas du hittar nån lämplig :)

#9 Tack!
Ja hjälp mig putta upp den här, jag behöver vekligen nån bra. Nu är det ju inte kris än på ett tag, men ändå…

Putt

PUTT! Skulle verkligen hjälpa dig och fodra din bebis, men har inte tid och jag bor inte i stockholm :/

jag bor inte i sthlm, hade gärna gjort de annars /:
hoppas verkligen du hittat nån!

putt
putt, kan tyvärr inte heller..
Kan tyvärr inte :/
Men lycka till!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Om någon som bor på vägen från Stockholm till Årjäng skulle jag kunna lämna xP

P U T T !

Putt!