Lejonhuvad till salu
Hej alla kaninälskare!
Jag har en kastrerad kaninhona, en lejonhuvad Fluffis. Hon är 9 mån gammal. Tyvärr behöver jag sälja/skänka bort henne pga personliga skäl. Är det någon som skulle kunna tänka sig att ta emot henne? Jag har lagt ut en annons på blocket men inte fått några seriösa köpare:( Fluffis är en glad och snäll tjej. Hon skulle aldrig bita någon med mening men sprattlar när man tar upp henne. Den som är inresserad får gärna berätta om sig själv och hur Fluffis kommer att bo. Känner själv att hon skulle passa bäst som utekanin men då att man kanske rakar henne:)
Med följer: En borstad Fluffis, klippta klor och övergångsfoder. Hoppas att ni är intresserade! Fluffis finns i Stockholm nacka! :)
Om någon sårar dig tar det 43 muskler för dig att göra en sårad grimas men bara 4 för att slå till den jäveln! Stå upp för dig själv och ta ingen skit;)
#0: Hon är också på blocket och det är många som vill köpa dock inte många seriösa, satt det gäller att skynda sig! ;)
Om någon sårar dig tar det 43 muskler för dig att göra en sårad grimas men bara 4 för att slå till den jäveln! Stå upp för dig själv och ta ingen skit;)
Nu är hon såld