Min kanin har blivit galen?
Heej Alla !
Nu ska jag skriva lite här om problemet jag har med min kanin och hoppas att någon smart kan hjälpa mig .
Min kanin, Nino .. löwen 10 veckor gammal har börjat bita på saker och mig !
Det började efter nyårsafton . Dagen efter bet han mig i benet så jag fick ett märke. Sen bet han på allt han såg , (mina kläder , böcker, kuddar, burgallret mm.) Jag tog undan det mesta och satte in honom. Och sen nu när jag tar ut honom biter han mig och på saker, igen . Vad e det för fel på han ? Jag åkte till djuraffären och köpte en ny , STOR gnagsten med torkad frukt och sånt på , en gnagsak av brönsaker, tuggpinne och mycket mer , men han verkar inte använda det ! ?
Jag vet inte vad jag ska göra, jag är faktiskt lite orolig för honom.. 
Snälla hjälp !
undra om han kanske blivit rädd för något, typ raketer och smällare? Är han en innekanin?
Ja, han e innekanin
Tånåren ?
Vettefan ?

Helt normalt! Han är kaninunge och är vääldigt nyfiken på vad som går att äta ;)
Jag tycker även att du ska ta bort alla gnagpinnar osv - allt som du köpt på djuraffär och ge honom enbart vanligt kvistar, pinnar, stubbar osv från naturen. Mycket nyttigare och bättre för hans tänder :)
Massor med hö och halm gör att han får annat att koncentrera sina tänder på :) Tänk på att han faktist är en liten bebis, och har svårt och veta vad som är okej. Därför är det även bra att du sätter gränserna. Säg "Nej" och flytta honom någon annanstans om han biter på dig. Visa vem som bestämmer!
Lycka till :)
Taack :D
Jo , ska fixa pinnar o sånt isånnafall . (:
Men liksom innan när han kom tuggade han inte på allt han såg ?
Och när slutar han att tugga på mina grejer ?
Det går nog över, även om de e jobbigt just nu :)